خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر:

اعتبارات لازم ‌برای اجرای پروژه‌های عمرانی بوشهر توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۶۵

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان است، گفت: سال قبل یک‌هزار و ۹۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش ایلنا، علی درویشی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با بیان اینکه عمران شهری و روستایی مورد تاکید است، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم در شهرها و روستاها با رویکرد اشتغال اجراء می‌شود. 

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام افزود: سال قبل یک‌هزار و 95 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در استان بوشهر توزیع شد که امسال کاهش دارد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از افزایش اعتبارات عمرانی در شهرستان‌ها خبرداد و بیان کرد: با ابلاغ ردیف‌های متعدد اعتباری سرجمع اعتبارات عمرانی استان بوشهر یک هزار و 350 میلیاردتومان افزایش یافته است.

درویشی بیان کرد: امسال تاکنون 570 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان بوشهر ابلاغ شده است که علاوه بر این اعتبارات در حوزه ورزش، عمران شهری و تخلفات و جرائم راهنمایی و رانندگی، نوسازی مدارس نیز اعتباراتی اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این 112 میلیارد تومان از محل اعتبارات استان دستورالعمل آن به‌زودی ابلاغ می‌شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به کاهش اعتبارات استانی بیان کرد: کاهش50 درصدی که در سطح اعتبارات استان اتفاق افتاده در شهرستان‌ها این کاهش وجود ندارد.

درویشی افزود: برای اینکه بتوانیم درهفته دولت و دهه فجر پروژه‌ها افتتاح شود اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز