خبرگزاری کار ایران

امروز در کمیسیون صنایع و معادن؛

نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های شریعتمداری قانع شدند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۱۲

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه سه نفر از نمایندگان سوالات خود را از محمد شریعتمداری پرسیدند، بیان کرد: هر سه نماینده از پاسخ های وزیر قانع شده و سوال را به صحن علنی مجلس ارجاع ندادند.

ولی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن گفت: جلسه امروز با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت برگزار شد و نمایندگان سوالات خود را از وزیر مطرح کردند.

وی با بیان اینکه سه نفر از نمایندگان سوالات خود را از محمد شریعتمداری پرسیدند، بیان کرد: هر سه نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع شده و سوال را به صحن علنی مجلس ارجاع ندادند.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: سوال غلامرضا کاتب در ارتباط با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی موجود و جلوگیری از توقف آنها بود که وزیر هم در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد و بنا شد در کمیته‌ای بررسی‌های بیشتری انجام شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن ابراز کرد: سوال مرادی در راستای اصلاح حمایت از صنایع منطقه‌ای و استفاده از مدیران بومی بود که بحث و بررسی‌های لازم در کمیسیون انجام شد و در رابطه با این موضوع قرار بر آن شد که در کمیته‌ای رسیدگی‌های بیشتری صورت بگیرد که البته وزیر درباره توانمندی اجرا و توان حمایت از تولیدات داخلی صحبت‌هایی را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: آخرین سوال مربوط به نادر قاضی‌پور بود که این نماینده در سطح انبوهی از صنایع کشتیرانی مسائلی را مطرح کرد که  در مجموع از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز