خبرگزاری کار ایران

در کارگروه اشتغال استان مطرح شد؛

اولتیماتوم معاون استاندار به فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد/ واگذاری تسهیلات شهرستان‌های کم کار به سایر شهرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۸۳

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که جذب نکردن سهم تسهیلات اشتغالزایی هر شهرستانی به شهرستان دیگری واگذار می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی در کارگروه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی در این استان را یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: این میزان تسهیلات توزیع شهرستانی شده است.

وی در اولتیماتومی به شهرستان‌های کم‌کار گفت: هر شهرستانی براساس جدول زمانبندی تا ۱۵ مرداد ماه امسال نسبت به جذب سهم ابلاغی کوتاهی کرده باشد این سهمیه به شهرستان دیگری واگذار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام طرح های معرفی شده به بانک های استان از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در همه شهرستان های استان ۹۴۳ مورد است.

گچساران بیشترین و چرام کمترین درصد جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری

گوهرگانی با بیان اینکه تاکنون افزون بر ۲۹۲ میلیارد ریال از تسهیلات روستایی و عشایری به متقاضیان پرداخت شده است، اظهارداشت: شهرستان گچساران با ۴۳ درصد بیشترین و چرام کمترین میزان جذب را داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل به دنبال این باشند که تسهیلات ابلاغی در راستای ایجاد اشتغال پایدار جذب شود.

گوهرگانی گفت: برای جلوگیری از انحراف تسهیلات، کنترل و نظارت ها از حالت دستگاهی و فردی خارج میشود و بازدید از طرحها توسط  کمیتهای متشکل از نمایندگان دستگاه معرفی کننده طرح، نماینده بانک، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده فرمانداری هرشهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: نتیجه بازدید از طرح ها در کمیته نظارت عالی استان ارائه می شود تا هرجایی که انحرافی بوده جلوی آن گرفته شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمام مصوبات کارگروه اشتغال استان در چهار بخش تسهیلات مشاغل خانگی، صندوق توسعه ملی، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری در استان توسط دستگا های اجرایی و بانک های عمل کننده لازم الاجراست.

گوهرگانی افزود: همه موارد تسهیلات اشتغالزایی ابلاغی به استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت شناور بوده و فرمانداران می‌توانند به هر میزان طرح تولیدی و اشتغالزایی در شهرستان داشته باشند تا نسبت به جذب تسهیلات به روند صحیح آن اقدام شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز