خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیر سابق پرسپولیس در واکنش به هوایی کردن بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۲۶

مدیر سابق پرسپولیس نسبت به شایعه مطرح شده پیرامون تلاش برای لژیونر شدن بیرانوند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبری روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت مبنی بر تلاش نافرجام محمدعلی ترکاشوند، مدیر سابق پرسپولیس برای ترانسفر کردن علیرضا بیرانوند به دانمارک که این موضوع با واکنش وی روبرو شد.

ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص ادعای مطرح شده علیه خودش اظهار داشت: زمانی که خودم در پرسپولیس بودم بیرانوند می‌توانست به لیگ‌های اروپایی برود و در آن مقطع به او گفتم 2 میلیون یورو باید بدهی تا بتوانی جدا شوی، این حرف را با این وجود زدم که او بچه محل من است، چرا در حال حاضر که در پرسپولیس سمتی ندارم و کاره‌ای نیستم باید چنین کاری انجام دهم؟

وی افزود: اگر می‌خواستم به پرسپولیس آسیبی برسد زمانی که در این باشگاه بودم قرارداد بیرانوند را 5 ساله نمی‌بستم. آن زمان قرارداد بیرانوند 2 ساله بود و بلافاصله بعد از جام جهانی بازیکن آزاد می‌شد و من با علم به این موضوع قراردادش را تمدید کردم تا اگر قرار است به تیم‌های دیگر برود از طریق پرسپولیس انجام شود.

مدیر سابق پرسپولیس در پایان گفت: من از وقتی از پرسپولیس رفتم ارتباطی با باشگاه و بازیکنان نداشتم. با هیچ عقل سلیمی هم جور در نمی‌آید وقتی می‌دانم بازیکنی 3 سال با باشگاه قرارداد دارد از او پاسپورت بخواهم چرا که می‌دانم او نیاز به رضایت‌نامه باشگاه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز