خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان:

تورهای غیرمجاز در هرمزگان سامان‌دهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۲۵

اشکان مختاری گفت: تورهای غیرمجاز که در استان هرمزگان فعالیت دارند سامان‌دهی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، اشکان مختاری (سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان) دیروز (یکشنبه ۳۱ تیر ماه) با بیان این مطلب که «تورهای غیرمجاز که در استان هرمزگان فعالیت دارند سامان‌دهی می‌شوند.» گفت: باتوجه به اهمیت خدمات رسانی مطلوب تورهای گردشگری با تورهای غیرمجاز فعال در این استان برخورد می‌شود.

او با اشاره به ضرورت فعالیت کلیه تورهای گردشگری سطح استان با نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان هرمزگان تصریح کرد: به استناد ماده ۲۳ و تبصره یک تصویب نامه هیئت وزیران به شماره۷۵۷۹۱/۵۱۰۰۱ ه مورخه ۱۳۹۴/۸/۱۹، برگزاری کلیه تورهای گردشگری باید با نظارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و از طریق دفاتر خدماتی و مسافرتی دارای مجوز رسمی از این اداره کل صورت پذیرد.

او ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجریان تورها طبق مصوبه فوق و با هماهنگی نیروی انتظامی از ادامه فعالیت غیرمجاز تورها جلوگیری خواهد شد.

مختاری با تأکید بر حساسیت وظایف تورگردانی در دفاتر خدمات مسافرتی تأکید کرد: برگزاری تورهای غیرمجاز گردشگری توسط افراد فاقد صلاحیت و بی اطلاع از وظایف تورگردانی در بسیاری از مواقع مشکلات جبران ناپذیری را برای مسافران به وجود می‌آورد.

او ادامه داد: به همین منظور ضروری است که مجریان تورهای غیرمجاز در صورت داشتن شرایط مورد نیاز اقدام به تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی کرده و در چهارچوب قانون به فعالیت خود در این زمینه بپردازند تا این اداره کل نیز بر اساس وظایف سازمانی خود از آنها حمایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز