خبرگزاری کار ایران

فرزانه: بی‌صبرانه منتظر اولین بازی لیگ هستیم/ در اروند همه خوشحالند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۳۲۱

مربی تیم فوتبال اروند خرمشهر از آمادگی کامل بازیکنان این تیم سخن گفت.

حمیدرضا فرزانه مربی اروند خرمشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص شرایط این باشگاه گفت: شرایط خوبی در تیم حاکم است. ما بازی‌های تدارکاتی مناسبی را پشت سر گذاشتیم و تا قبل از آغاز مسابقات، به آمادگی صددرصدی نیز دست خواهیم یافت و باقدرت در لیگ یک حضور پیدا می‌کنیم.

وی درخصوص حواشی اخیر باشگاه نیز گفت: برخی‌ها به دنبال سوء استفاده از باشگاه اروند خرمشهر هستند. ما تمرینات و اردوی آماده‌سازی خود را به طور منظم دنبال کردیم و نگاهی به حواشی اطراف تیم نداشتیم. مدیریت، کادرفنی و بازیکنان همه و همه متحد شده‌اند تا خرمشهر را به نحو دیگری به ایران نشان دهیم و می‌خواهیم افتخار دیگری برای این شهر به ارمغان بیاوریم.

فرزانه در خاتمه عنوان داشت: از اینکه در تیم اروند خرمشهر هستیم خوشحالیم. بازیکنان نیز این حس را دارند. ما و بازیکنان بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم. گرچه کمتر از بیست روز دیگر تا آغاز مسابقات زمان باقی است، اما شهر خرمشهر هم‌اکنون محیای لیگ یک شده است و از اینکه فوتبال این شهر مجددا زنده شده است بسیار خرسندیم و امیدوارم با حمایت این هواداران پرشور و خونگرم، به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز