خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری عنوان کرد:

امکانات اطفای حریق ،حلقه گمشده در ساختمان های بلند

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۱۶

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: برای ساختمان های بلند پروانه صادر می کنیم ولی امکانات اطفای حریق مورد نیاز را نداریم .

به گزارش ایلنا از ساری، مسعود مدینه عصر امروز در جلسه شورای شهر ساری بااشاره به وقوع حریق در دوره های مختلف تاریخی در بافت کهن ساری اظهار داشت: در سال 92، 95 و 96 سه اخطاریه به هیئت امنای مسجد جامع سازی صادر شد و درباره وضعیت دربهای ورودی و احتمال آسیب در زمان حوادث هشدار داده شد.

وی با تقدیر از تلاش های آتش نشانی در حادثه آتش سوزی مسجد جامع ساری افزود: در همه جای جهان بیشترین و به روزترین تجهیزات به آتش نشانی اختصاص دارد و خوشبختانه به تلاش های صورت گرفته و بدون تلفات، از سرایت آتش به بازار جلوگیری شده است.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه مسجد جامع ساری، هویت تاریخی این شهر است به همین جهت رخداد تلخ آتش سوزی در این بنا، همچون زخمی سوزناک بر چهره ساری و مازندران وارد شده و قلب مردم مومن این دیار را به درد آورده است.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم که ساری و مازندران در طول تاریخ حوادث زیادی را از سرگذرانده و پیامدهای تلخ آنرا بارها تجربه کردند اما هر بار با تلاش و ایستادگی مردمان بلند همت این خطه ، عمران و آبادانی تجدید شد ؛ بطور یقین اینبار نیز چنین خواهد شد.

مدینه با اشاره به اینکه برای ساختمان های بلند پروانه صادر می کنیم ولی امکانات اطفای حریق مورد نیاز را نداریم بر لزوم تجهیز و تامین مناسب برای آتش نشانی تاکید کرد.

وی افزود: از نظر منابع انسانی و تعداد ایستگاه ها در حد استاندارد هستیم و به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت یک ایستگاه در شهر ساری وجود دارد.

مدینه در پایان سخنان خود گفت:  اجرای استاندارد سیستم مدیریت کیفیت یا استاندارد ایزو 9001 ورژن 2015 در شورای شهر ساری است که طی هفته های گذشته کارگاههای آموزشی آن برای کارکنان شورا برگزار شده و ارزیابی ها و ممیزی داخلی آن نیز صورت گرفته است و چهارم مرداد ،موعد ممیزی خارجی است که با حضور نمایندگان یک شرکت آلمانی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز