خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

تراکتورسازی؛ شروع دیر، جدایی کاپیتان‌ها و جذب چند چهره شاخص

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۵۳

تراکتورسازی به دلیل شروع دیرهنگام کارش در نقل و انتقالات از رقبا عقب افتاده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز فصل سخت و پرچالش خودش را با محرومیت از دو پنجره پیاپی پشت سر گذاشت و لیگ هفدهم برای این تیم به شدت پر فراز و نشیب بود. تراکتوری‌ها با هدایت گل‌محمدی و ارطغرول ساغلام نتوانست نتایج قابل قبولی در طول فصل به ثبت برساند و تغییرات گسترده در جمع بازیکنان در نیم فصل هم دوایی از سرخپوشان دوا نکرد.

شرایط تراکتورسازی اعتراض هواداران باشگاه را به همراه داشت و مساله به قدری جدی شد که علاوه بر سرمربی، مدیرعامل و مالکیت باشگاه هم تغییر کرد تا شاهد ورود بخش خصوصی به این باشگاه پرطرفدار باشیم و محمدرضا زنوزی این باشگاه را تحت تملک خود درآورد.

تغییرات در تراکتورسازی خیلی دیر انجام شد و با طول کشیدن پروسه خصوصی‌سازی و پس از آن انتخاب سرمربی، این تیم زمان زیادی برای بستن تیم از دست داد.

مهاجری و خطیبی کارهای بستن تیم را بر عهده گرفتند تا زمانی که توشاک وارد تبریز شود و در این فاصله نفرات کلیدی و با تجربه تیم از جمله کیانی، ایران‌پوریان، ابراهیمی، عارف آقاسی، هادی محمدی، محمدامین بهرامی، محمد نادری و فرزاد حاتمی از جمع تراکتورسازان جدا شدند.

تراکتورسازی  علی عبدالله‌زاده، رضا آقابابای، علیرضا نقی‌زاده، محسن فروزان، محمد اهل‌شاخه و محمد طیبی را به خدمت گرفت و پس از آمدن توشاک هم با نظر وی آنتونی استوکس و هری فوستر را به خدمت گرفت که بازیکنان قابلی به نظر می‌رسند.

خبرهایی مبنی بر علاقه تراکتورسازی به رامین رضاییان، اشکان دژاگه و محمدرضا خانزاده مطرح شده است که مشخص نیست تا چه‌اندازه عملی باشد.

مهم‌ترین جذب تراکتورسازی در تابستان می‌تواند خود جان توشاک باشد که کارنامه درخشانی در دوران مربیگری خود در نقاط مختلف جهان دارد و امیدواری زیادی در دل هواداران تیم ایجاد کرده است.

وضعیت تراکتورسازان نسبت به فصل قبل تا حدودی بهتر به نظر می‌رسد ولی شروع دیر هنگام کار این تیم در نقل و انتقالات آنها را تا حدودی از رقبا عقب انداخته است و اگر سرخپوشان تبریزی می‌خواهند در کورس بالای جدول باشند با این نفرات کار سختی دارند، مگر اینکه نفرات عنوان شده در فرصت باقی مانده جذب شوند و تیم کامل و قدرتمندی روانه مسابقات شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز