خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها:

رفتار زندانی راه را برای اعطای مرخصی، عفو و آزادی مشروط هموار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۳۵

رییس سازمان زندان‌ها با حضور در زندان گرمسار، ضمن بازدید از این زندان با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر جهانگیر پیش از بازدید از زندان گرمسار در نشستی با حضور کاتب عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرمسار به بررسی مسائل مربوط به این زندان پرداخت و با تاکید بر اینکه زندان فعلی فرسوده و متناسب با تعداد جمعیت کیفری نیست گفت: از همه ظرفیت ها برای اجرای طرح توسعه و ساخت خوابگاه های جدید استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با زندانیان نیز گفت: هدف زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت است و یکی از لوازم آن توسعه اشتغال در زندان‌ها است.

وی ادامه داد: همه شما باید تلاش کنید تا از فرصت زندان برای جبران اشتباهات و بازگشت به زندگی سالم و خدمت به خانواده و اجتماع استفاده نمایید.

جهانگیر با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و آیین‌نامه‌های زندان توسط زندانیان گفت: رعایت این آیین نامه‌ها و رفتار مطلوب شما نه تنها به بازسازی اجتماعی شخصیت خودتان کمک می‌کند بلکه راه را برای اعطای امتیازات بیشتر از جمله مرخصی، عفو و آزادی مشروط هموار می نماید.

در این بازدید کاتب عضو هیات رئیسه مجلس نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور رئیس سازمان زندان ها در استان سمنان برای توسعه طرح های اشتغال و همچنین تسهیل شرایط ساخت و توسعه زندان گرمسار اعلام آمادگی کرد.

بر اساس این گزارش، زندان گرمسار با توجه به فرسوده بودن و پایین بودن استاندارهای لازم نیاز به توسعه و ساخت اماکن مورد نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز