خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره دو خرید فوق العاده سرخپوشان؛ تبریز در قرق بریتانیایی ها(فیلم)

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۳۷۱

تراکتورسازی تبریز دو خرید جدید داشت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات با تغییر مالکیت، تغییرات زیادی را به خود دید و مهمترین آنها آمدن جان توشاک پا به سن گذشته و باتجربه به روی نیمکت این تیم بود. با این حال عملکرد سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات آنچنان فوق العاده نبود و انتظارهای بیشتری می رفت تا اینکه در دو روز اخیر خریدهایی صورت گرفت که به کل نگاه ها را به پرشورهای تبریزی عوض کرد.

هری فوریستر بازیکن تیم گلاسکو رنجرز و آنتونیو استوکسز بازیکن سابق سلتیک اسکاتلند سرخپوش شدند تا دو خرید فوق العاده جالب برای تیم تراکتور رقم بخورد. در ادامه با این دو بازیکن با کیفیت بیشتر آشنا می شویم:

هری فوریستر مهاجم ۱۷۸ سانتی متری اهل کشور انگلستان با عقد قراردادی دو ساله رسما به تیم تراکتورسازی پیوست . این بازیکن که شاگرد استیون جرارد بوده است با توجه به شناخت کامل توشاک از وی و سبک بازی تیم لیورپول جذب تیم تراکتورسازی شد. این بازیکن بعنوان مهاجم هدف و وینگر راست و چپ می تواند برای تراکتورسازان بازی کند .این مهاجم ۲۷ ساله در تیم ویمبلدون لیگ وان انگلیس و رنجرز  بازی کرده است. وی سابقه بازی در تیم دون کستر روورز و برنت فورد را در کارنامه دارد. این بازیکن راست پا اولین خرید خارجی تیم پس از بررسی های کارشناسی از لیگ قدرتمند جزیره به تیم تراکتورسازی ملحق بود.

اما این پایان کار نبود. شب گذشته دومین خرید هم از راه رسید. بازیکن تیم ملی ایرلند هم با عقد قراردادی دو ساله به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. آنتونیو استوکس ۲۹ ساله متولد کشور ایرلند سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۲۱ سال ایرلند و تیم ملی بزرگسالان این کشور را در کارنامه دارد . حضور و بازی در تیم های سلتیک ، ساندرلند ، شفیلد یونایتد ، هیبر نین، بلک بورن راورس از مهم ترین سوابق این بازیکن در دوران حرفه ای می باشد .این مهاجم بازی را از تیم های پایه آرسنال شروع کرد و در ادامه به تیم ساندلند پیوست . این مهاجم بلند قد با ۱۸۵ سانتی متر قد در پست مهاجم هدف بازی می کند .استوکس با پیراهن تیم سلتیک سابقه آقای گلی در لیگ اسکاتلند در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ را در کارنامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز