خبرگزاری کار ایران

گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه متالورژی، فولاد، ریخته‌گری

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۰۳۰

تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه متالورژی، فولاد، ریخته‌گری و تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته به این صنعت، از 16 تا 19 مردادماه با حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته؛ نوین‌ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد، بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگی های خارجی حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه جدیدترین و نوین‌ترین فناوری‌های روز و پیشرفته حوزه‌ها و بخش‌های مختلف صنعت فولاد، صنعت متالورژی،‌ صنعت ریخته‌گری، آهنی و غیر آهنی، صنایع مربوط به معدن، تهیه و توزیع مواد اولیه و روش‌های تولید،‌ تکمیل و تحویل محصولات مرتبط با این صنایع و همچنین طرح‌های متنوع مربوط به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها صنعت فولاد و صنایع وابسته به آن ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ کشور از جمله فولاد مبارکه اصفهان با شرکت‌ها و پیمانکاران تابعه و ذوب آهن اصفهان با شرکت‌ها و پیمانکاران تابعه حضور دارند.

محمود بندرچی افزود: کنار شرکت‌های ایرانی، شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، هند، چین به صورت مستقیم و نمایندگی‌های خارجی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا، هند، بلژیک در نمایشگاه حضور داشته و صنایع خود را با هدف انتقال تکنولوژی عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم این نمایشگاه محلی برای تبادل اطلاعات و امضای تفاهم نامه‌های تجاری و صنعتی باشد، گفت: در دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته که در فضایی به وسعت 7000 متر مربع برگزار می‌شود، مراکز مختلف علمی از جمله دانشگاه ها، پژوهشکده ها و انجمن های مختلف این صنعت حضور و مشارکت دارند.  

قرار است در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان حضور یابند و ضمن بازدید از سالن‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی؛ با شرکت‌ها، تولید کنندگان و تجار و بازرگانان ایرانی وارد مذاکره و گفت‌وگو شوند.

برگزاری سه نشست علمی و تخصصی  با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و برگزاری تورهای بازدید از خط تولید کارخانه‌های فولاد؛ برخی از برنامه‌های جانبی دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته است

معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی درعرصه صنعت فولاد، تقویت تولید داخل، تامین و تولید قطعات مورد نیاز سایر صنایع توسط تولید کنندگان داخلی و بومی‌سازی قطعات و همچنین توسعه بازار صنایع متالورژی و فولاد، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کار‌آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز