خبرگزاری کار ایران

افشاگری فتاحی از درخواست عجیب استقلالی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۵۱۲

مسئول مسابقات سازمان لیگ درخصوص لغو دیدار سوپرجام بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ پس از جلسه امروز در جمع خبرنگاران گفت: ما در این جلسه به طور کلی درباره مسابقه‌هایی که قرار است در تهران برگزار شود، صحبت کردیم که سوپرجام هم بخشی از آن بود. در نهایت بر اساس انصراف استقلال از این دیدار، تصمیم گرفته شد پرسپولیس به عنوان برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام اعلام شود.

او در پاسخ به اینکه با توجه به غیبت استقلالی‌ها چه جریمه‌ای برای آنها در نظر گرفته می‌شود، پاسخ داد: پرونده به مراجع ذی صلاح منتقل می‌شود و در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

فتاحی افزود: در جلسه امروز آقای ملکی از استقلال حضور داشت و ما هم بر اساس نامه‌ای که افتخاری به سازمان لیگ ارسال کرده بود درباره سوپرجام تصمیم‌گیری کردیم. افتخاری در آن نامه اعلام کرده بود که اگر تاریخ بازی تغییر نکند، در این بازی حضور پیدا نمی‌کنند. ما در این جلسه موضوع تعویق سوپرجام را بررسی کردیم اما در نهایت به نتیجه‌ای نرسیدیم. اگر این دو تیم خواهان برگزاری این دیدار در تاریخ دیگری بودند، باید بدون حضور ملی‌پوشان‌شان به میدان می‌رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز