خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت:

پژوهش های میدانی برای کاهش آسیب های اجتماعی لازم است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۱۲

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی پژوهش های میدانی نیاز است و بی شک تشکیل کانون علمی آسیب شناسی استان می تواند در تحقق این هدف موثر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسین حسین زاده در جلسه تشکیل کانون علمی آسیب شناسی استان خوزستان در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان، اظهار کرد: نیروی انتظامی رسالت سنگینی در استان بر عهده دارد که بخش عمده ای از آن به دلیل تنوع موضوعات مختلف در سطح استان است.

وی افزود: در جلسات منطقه ای سطح کشور، بارها اشاره داشته ایم که خوزستان با 27 شهرستان در مقابل استانی با چهار شهرستان به مراتب کار دشوارتری را برای برقراری نظم و امنیت بر عهده دارد.

معاون استاندار خوزستان گفت: ‌حجم کار نیروی انتظامی به لحاظ کمی بالا بوده و در برخی از شهرها مشکلات فراوانی داریم که شاید برابر با حجم مشکلات یک استان دیگر باشد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی تلاش فراوانی برای مأموریت های خود داشته تا در کنار گستردگی کمی از نظر کیفی نیز رشد قابل توجهی داشته باشد اما رسیدن به این موفقیت نیازمند راهکارهای علمی است.

حسین زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی استان از افراد تحصیل کرده و دارای مدارک عالیه دانشگاهی تشکیل شده و این ظرفیتی است که می تواند امر‌ پژوهشی را نهادینه کنیم.

وی اظهار داشت: اکنون در کارگروه های تشکیل شده این دپارتمان، ‌اساتید دانشگاهی در کنار نیروی انتظامی قرار گرفته که این ظرفیت مناسبی برای شناسایی مشکلات جامعه است.

حسین زاده گفت: استاندار خوزستان نیز در سال های گذشته در این خصوص همواره پای کار بوده و در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی اهتمام ویژه ای دارد.

وی افزود: در حال حاضر با ظرفیت های موجود استان امید می رود در کنار ظرفیت نیروی انتظامی و اهتمام ویژه فرماندهی انتظامی استان شاهد جهش مناسبی در راستای کاهش آسیب‌ها بر اساس نگاه پژوهشی و عملی باشیم.

معاون استاندار خوزستان گفت: همچنین در بحث تجمعات اخیر خوزستان، نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی و‌ در‌ کنار مردم بودن، تاثیر بالایی داشته و هماهنگی خوبی با دستگاه ها و سایر ارگان های نظامی برای برقراری نظم و امنیت داشته است.

وی ادامه داد: دشمنان همواره در چنین فضاهای اعتراضی به دنبال تحقق اهداف خود بوده و خوشبختانه اعتراضات مردم در ماه های اخیر که بیشتر آن ها مطالبات به‌حقی بود، منجر به حادثه تاسف باری نشد که در چنین شرایطی باید با اعتماد سازی مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز