خبرگزاری کار ایران

حمله توییتری ترامپ به خبرگزاری‌های آمریکایی در مسیر «هلسینکی»

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۷۵۲

رییس‌جمهوری آمریکا در مسیر فنلاند بار دیگر رسانه‌های آمریکایی را هدف حمله‌های توییتری خود قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا امروز-یکشنبه- بریتانیا را به مقصد فنلاند ترک کرد تا فردا در پایتخت این کشور با همتای روسی خود دیدار کند.

ترامپ که منتقد شدید رسانه‌ها و خبرگزاری‌های آمریکایی بوده است، امروز نیز در مسیر «هلسینکی» توییت‌هایی علیه آنها منتشر کرد.

ترامپ ابتدا به دیدارش با «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهوری روسیه پرداخته و گفت فارغ از نتیجه دیدار فردا، رسانه‌های آمریکایی علیه وی اخبار دروغ منتشر خواهند کرد.

رییس‌جمهوری آمریکا رسانه‌های آمریکایی را «دشمن مردم» خوانده و درباره دیدارش با پوتین، نوشت: «حتی اگر در نتیجه دیدار با پوتین، شهر مسکو را به عنوان جبران خساراتی که روسیه ایجاد کرده، بگیرم، بازهم رسانه‌ها خواهند گفت، به اندازه کافی خوب نبودم.»

ترامپ در ادامه از رسانه‌های آمریکایی به دلیل نپرداختن به نتیجه دیدارش با رهبر کره‌شمالی، انتقاد کرد.

او در توییتر نوشت: «هیچ موشکی طی ۹ ماه گذشته در کره‌شمالی شلیک نشده و هیچ آزمایش هسته‌ای انجام نشده است و زندانیان ما نیز آزاد شدند. مشخص نیست این مساله در انتها چه می‌شود، اما چرا "اخبار دروغ" درباره این اتفاق‌های خوب چیزی نمی‌گویند؟ برای اینکه آنها "اخبار دروغ" هستند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز