خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور:

هماهنگی کامل قوا و دستگاه‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکایی‌ها ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۵۶

رئیس‌جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب خطاب به رهبر انقلاب گفت: همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا نکاتی را که بیان فرمودید، عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب خطاب به رهبر انقلاب گفت: همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا نکاتی را که بیان فرمودید، عملیاتی و اجرایی کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به تلاش دشمن برای نگران کردن مردم از آینده و ایجاد انتظارات تورمی، افزود: با وجود همه تلاش‌های روانی و اقتصادی دشمنان ایران، درآمدهای ارزی و ریالی کشور در سه ماهه اول امسال بیش از سه ماهه اول سال قبل بوده و در بخش عمرانی ۲۲ برابر سال قبل اعتبارات لازم تخصیص و تأمین شده است.

روحانی با تأکید بر اینکه برخی مسائل همچون اشکالات نظام بانکی و نقدینگی، ارتباطی با تحریم و فشارهای خارجی ندارد و از گذشته وجود داشته است، به برنامه دولت برای حل این مسائل اشاره کرد و گفت: حل این مسائل جزو دستورکارهای اساسی شورای عالی هماهنگی اقتصادی و ستاد اقتصادی دولت است.

رئیس‌جمهور همچنین هماهنگی کامل قوا و دستگاه‌ها برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکایی‌ها را ضروری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز