خبرگزاری کار ایران

لینه‌کر: ام‌باپه می‌تواند رونالدو جدید باشد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۷۴

ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس اطمینان دارد کیلیان ام‌باپه می‌تواند در آینده جانشین کریستیانو رونالدو باشد.

به گزارش ایلنا، کیلیان ام‌باپه، مهاجم پاری سن ژرمن به همراه تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال جام جهانی حضور دارد و البته موفق شده در این تورنمنت تنها دو بار با گلزنی فرانسه را پیش بیندازد. گری لینه‌کر که در سال 1986 به همراه انگلیس به عنوان آقای گلی جام جهانی دست یافته، معتقد است ام‌باپه در آینده می‌تواند به سوپر استار بزرگی تبدیل شود.

لینه کر به روزنامه اکیپ گفت: او بلوغ باور نکردنی دارد و یکی از بهترین بازیکنان جوانی است که تاکنون دیده‌ام. او همه چیز را برای کریستیانو رونالدو بودن دارد. نگاه کنید، او در واقع من را به یاد رونالدوی برزیلی می‌اندازد. او قدرت مشابهی دارد، همان انفجار، همان سرعت، همان درخشش و همه چیز در یک سرعت باور نکردنی انجام می‌شود که همه چیز بسیار آسان است. به نظر می‌رسد او تحت تاثیر قرار نگرفته است. 

لینه کر در ادامه ستاره جوان را به مایکل اوون و وین رونی مقایسه کرد: هر دو قادر به انجام چیزهای باور نکردنی بودند، به ویژه مایکل اوون در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1998 علیه آرژانتین؛ هنگامی که او یک گل انفرادی به یاد ماندنی به ثمر رساند.  اما آنها انسان بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز