خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت کنتورسازی ایران:

مشکل پرداخت مقرری بیمه بیکاری کارگران رفع شد/پرداخت بخشی از مطالبات مزدی

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۷۸

یک مقام مسئول در کارخانه «کنتورسازی ایران» و «رسانور» از رفع مشکل بیمه بیکاری کارگران بیکار شده این دو واحد تولیدی خبر داد.

محمدرضا کشاورز (سرپرست شرکت کنتورسازی ایران) در گفتگو‌ با خبرنگار ایلنا، در خصوص رفع مشکل بیمه بیکاری کارگران بیکار شده دو شرکت کنتورسازی و رسانور گفت: حدود ۷۰ نفر از کارگران این دو کارخانه برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شده بودند که اخیرا مشکل مقرری بیمه بیکاری آنان مرتفع شده است.

او گفت: هفته گذشته همه مطالبات بیمه‌ای کارگران شاغل و بیکارشده دو کارخانه کنتورسازی و رسانور در قزوین که تحت مدیریت یک کارفرما واحد فعالیت دارند، به تامین اجتماعی پرداخت شده است.

کشاورز در ادامه درباره معوقات مزدی کارگران این دو واحد تولید تصریح کرد: در دو واحد کنتورسازی و رسانور مجموعا حدود ۲۲۰ کارگر مشغول کار هستند که مجموع مطالبات معوقه مزدی آن‌ها در سال جاری حدودایک ماه است.

او گفت: در حال حاضر مطالبات مزدی‌ سال جاری کارگران تا اردیبهشت ماه ‌به صورت کامل پرداخت شده در عین حال  دستمزد خرداد ماه آنان نیز حدود ۳۰ درصد به حسابشان واریز شده است.

به گفته وی، در حال حاضر دو کارخانه کنتورسازی ایران و رسانور با حدود ۲۲۰ کارگر فعالیت تولیدی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز