خبرگزاری کار ایران

چمنیان: ملی پوشان نوجوان فوتبال نیاز به دیدارهای بین المللی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۴۰۴

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: هدف تیم ملی فوتبال نوجوانان صعودبه جام جهانی است و در این مقطع ما نیاز به کسب تجربه در میادین بین المللی داریم.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گفت وگویی با اشاره به اردوی خوب آماده سازی تیم ملی نوجوانان در کشورآذربایجان و برگزاری دو بازی دوستانه افزود: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی وانتخابی جام جهانی 2019 تا دوماه ونیم دیگر یعنی شهریورماه درمالزی آغاز می شود این اردو را درکشورآذربایجان برگزارکردیم که برای ما بسیار خوب بود و تجربه خوبی برای بازیکنان ملی پوش نوجوان ایران بود. 

وی با اشاره به اینکه در این اردو سعی کرده ایم همه بازیکنان را محک زده و انها را درشرایط مسابقه قرار دهیم افزود: اما هنوز ضعف هایی داریم که باید تا شروع مسابقات آسیایی مالزی آن ضعف هارا رفع کنیم. 

چمنیان با اعلام این مطلب که دیداربا تیم های زیر ۱۷سال آذربایجان خوب بود و به هم آهنگی تیمی ما کمک کرد گفت: هدف ما موفقیت در رقابت های آسیایی و صعود به مسابقات جهانی و انشاالله عبور از نایب قهرمانی جهان دوره قبل و رسیدن به عنوان قهرمانی جهان است. 

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان همچنین گفت: اردوی آمادگی ما دیگری از سی ام تیرماه ازسرگرفته خواهد شد و اواسط مرداد ماه هم در کمپ تمرینی در ایتالیا شرکت میکنیم 

چمنیان در همین رابطه افزود: در کمپ تمرینی ایتالیا دو دیدار تدارکاتی با تیم های جوانان آث میلان و اینتر میلان خواهیم داشت که بنظرم این دو دیدار می تواند فضای خوب تدارکاتی و تجربه اندوزی برای تیم ملی فوتبال نوجوانان ما باشد.  

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز