خبرگزاری کار ایران

رونالدو: از نیمار انتظارات بیشتری داشتیم/ 5 سال پیش به نیمار گفتم تمارض نکند

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۸۶

ستاره اسبق تیم ملی برزیل درباره عملکرد ضعیف نیمار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رونالدو در گفت‌و‌گو با شبکه اسپورت‌تی‌وی گفت: ما از نیمار انتظارات بیشتری داشتیم چون او ستاره تیم است. نمی‌دانم که آیا دلیل خوب بازی نکردنش عمل جراحی پایش بوده یا چیزی دیگر اما من احساس می‌کردم که یک چیزی او را محدود کرده است. او هنوز جوان است اما استعداد فراوانی دارد و مسئولیت پیش بردن تیم هم روی شانه‌های او است. با این حال نیمار هنوز چیزهای زیادی باید یاد بگیرد.

رونالدو درباره موضوع شیرجه زدن‌ها و تمارض‌های نیمار در زمین بازی که برای او انتقادات فراوانی را به همراه داشته است، هم گفت: من 5 سال پیش از او خواستم که این کار را نکند و او توضیح داد که با توجه به خطاهای فراوانی که روی او صورت می‌گیرد، وقتی که ضربه می‌خورد طوری واکنش نشان می‌دهد که دفعه بعد ضربه سنگین‌تری به او نزنند. این اتفاق برای خود من هم رخ داده است. من وقتی که ضربه می‌خوردم، احساس می‌کردم که رفتار غیرمنصفانه در مورد من وجود دارد و داوران در سوت خود نمی‌دمند.

ستاره سابق اینتر و رئال مادرید در این باره طعنه‌هایی که اخیر در این شبکه‌های به نیمار زده شده است نیز اظهار داشت: در فضای مجازی انواع و اقسام پست‌های تمسخر‌آمیز به شیوه‌های خلاقانه صورت گرفته است اما شما باید سعی کند آنها را فراموش کنید و کنار بیایید. نیمار باید احساساتش را کنترل کند و در جریان مسابقات رفتار مناسب‌تری داشته باشد. او با کارهایش بیش از اندازه ریسک دریافت کارت زرد را به جان می‌خرد و باید بیشتر از این قدر انرژی که به هدر می‌دهد را بداند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز