خبرگزاری کار ایران

مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸

بلژیک 0 - فرانسه یک؛ شگفتی جام نیمه کاره ماند/ فرانسه بعد از 20 سال به دنبال قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۸۹۱

شاگردان دیدیه دشان در شبی که بلژیک هیچ نشانی از تیم همیشگی اش نداشت، این تیم را یک بر صفر شکست دادند تا اولین فینالیست جام 2018 لقب بگیرند.

به گزارش ایلنا،  اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی بین تیم‌های بلژیک و فرانسه در حال برگزاری است و گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

   0   

            بلژیک             

   یک    

                       فرانسه                          

 ورزشگاه: سن پترزبورگ

 

اطلاعات بازی

                    ▼ ▲ ⚽️ █

 داور: آندرس کونها(اروگوئه)                                                  

 ساعت شروع بازی: 22:30

 ترکیب تیم ملی بلژیک

 ترکیب تیم ملی فرانسه

1

 تیبو کورتوا

1

 هوگو لوریس

2

 توبی آلدروایرلد  ( █ 70)

4

 رافائل واران

4

 ونسان کمپانی

5

 ساموئل اومتیتی (⚽️51)

5

  یان فرتونگن

2

  بنجامین پاوارد

8

 مروان فلینی  (▼80)

21

 لوکاس هرناندز

6

 اکل ویتسل

6

  پل پوگبا

19

 موسی دمبله (▼60)

13

 انگولو کانته (  87)

22

  ناصر شاذلی

10

 کیلیان امباپه

7

 کوین دی بروین                           

14

 بلیز ماتوئیدی  (▼86)

10

  ادن هازارد ( 63)

7

 آنتون گریزمان 

9

 روملو لوکاکو

9

 اولیویه ژیرو  (▼85)

 سرمربی: روبرتو مارتینز

 سرمربی: دیدیه دشان

   

 دریس مرتنس (▲60)

 

 استیون انزونزی (▲85)

   

 یانیک کاراسکو (▲80)    تولیسو (▲86)

 

 

 

 

 

دقایق حساس، حواشی و گزارش بازی در ادامه می‌آید:

دقیقه 5+90: فرانسه فرصت این را داشت تا پیش از سوت پایان کار بلژیک را تمام کند اما کورتوا با واکنش تماشایی خود شوت تولیسو را از گوشه دروازه بیرون کشید.

دقیقه 2+90: در شرایطی که بلژیکی ها برای جبران گل جلو کشیده بودند گریزمان فرصت داشت تا روی پاس پوگبا دروازه را باز کند، اما شوت زمینی او را کورتوا درازکش مهار کرد.

دقیقه 80: تکل واران روی پاهای هازارد باعث شد توپ در بیرون محوطه جریمه نصیب ویتسل شود و اوهم با شوتی محکمش را به سمت دروازه زد که لوریس با واکنشی مناسب توپ را دفع کرد.

دقیقه 67: گریزمان پاس بلند امباپه را با کنترل دیدنی در جریان بازی نگه داشت و با پاس در عرض ژیرو را صاحب توپ کرد که ژیرو قدر پاس گریزمان را ندانست و توپش را به بالای دروازه زد.

دقیقه 63: فلینی که برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود می توانست روی ارسال مرتنس دروازه را باز کند اما ضربه سرش میلیمتری از کنار تیرک عبور کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 57: فرصت سوزی ها ژیرو ادامه دارد و اینبار او پاس استثنایی امباپه را به مدافع حریف کوبید. بعد از اینکه ماتوئیدی با پاس در عرض امباپه را صاحب توپ کرد، او هم با پاسی نمایشی و زیبا ژیرو را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه او به موسی دمبله برخورد کرد و به بیرون رفت.

بلژیک 0 - فرانسه یک / ساموئل اومتیتی (51): ارسال کرنر گریزمان روی تیر یک به اومتیتی رسید و این بازیکن هم با پرواز بلند خود بالاتر از فلینی بلند قامت، ضربه سرش را درون دروازه بلژیک قرار داد تا فرانسه یک بر صفر پیش بیافتد.

 بلژیک 0 - فرانسه یک؛ شگفتی جام نیمه کاره ماند/ فرانسه بعد از 20 سال به دنبال قهرمانی

دقیقه 50: پاس در عرض ماتوئیدی را ژیرو با کنترلی دیدنی خودش را در مسیر دروازه قرار داد اما شوت محکم او به کمپانی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 45: اشتباه وحشتناک اومتیتی روی توپ ارسالی دبروین می توانست کار دست فرانسوی ها بدهد، اما لوکاکو نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه 40: عکس العمل دیدنی کورتوا و توپی که با پا برگشت داد تا دروازه بلژیک همچنان بسته بماند. پاس فوق العاده امباپه، پاوارد را در موقعیت تک به تک قرار داد اما شوت او را کورتوا  با فوق واکنش خود راهی کرنر کرد.

 بلژیک 0 - فرانسه یک؛ شگفتی جام نیمه کاره ماند/ فرانسه بعد از 20 سال به دنبال قهرمانی

دقیقه 33: پاس در عمق فوق العاده گریزمان در سمت راست به  امباپه رسید، این بازیکن هم سرضربه توپ را به داخل محوطه جریمه فرستاد اما ژیرو در شرایطی که می توانست با ضربه ای دقیق دروازه بلژیک را باز کند، شوت کم جون و ناامید کننده اش را به بیرون زد.

 دقیقه 32: شوت پای راست گریزمان دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از دروازه بلژیک راهی اوت شد.

دقیقه 30: ضربه ایستگاهی را گرزیمان کوتاه برای پاوارد فرستاد و او هم بلافاصله توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سری که ژیرو در شرایط نا متعادل راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 28: ارسال زمینی و خطرناک دبروین به دهانه دروازه را اومتیتی پیش از اینکه توپ نصیب لوکاکو شود، برگشت داد.

دقیقه 21: اینبار نوبت لوریس بود تا با درخشش خود دروازه را بسته نگه دارد. ارسال کرنر به روی دروازه به صورت اتفاقی جلوی پاهای فلینی فرود آمد و پاس به عقب این بازیکن به آلدروایرلد، او هم ضربه پای چپش را به گوشه دروازه فرستاد اما سوپرواکنش لوریس توپ را از روی خط برگشت داد.

 بلژیک 0 - فرانسه یک؛ شگفتی جام نیمه کاره ماند/ فرانسه بعد از 20 سال به دنبال قهرمانی

دقیقه 18: واران ناجی دروازه فرانسوی ها شد.ادن هازارد پس از اینکه با تکنیک فوق العاده خود پاوارد را از پیش رو برداشت شوت سنگینش را به سمت چارچوب زد که توپ با برخوردی که به سر واران داشت از بالای دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 17: شوت روی پا و ناگهانی  ماتوئیدی از پشت محوطه جریمه اگرچه در چارچوب بود اما کورتوا را برای مهار توپ به زحمت نیانداخت.

دقیقه 15: اولین موقعیت جدی برای بلژیک و پاسی که دبروین در بین مدافعان برای هازارد فرستاد را این بازیکن با پای چپ به سمت دروازه زد که توپ خطرناک از کنار تیر دروازه عبور کرد.

دقیقه 12: خروج کورتوا امباپه را ناکام گذاشت.پوگبا پس از اینکه با پا عوض کردن ها چشم نواز خود از بازیکن بلژیک عبور کرد، در عمق دفاع امباپه را دید، اما کورتوا به موقع از دروازه بیرون آمد و توپ را از روی خط محوطه جریمه جمع کرد.

دقیقه 09: توپ ربایی پوگبا و پاس در عمقی که در ادامه داد پشت مدافعان امباپه را صاحب توپ کرد اما پاسی که امباپه برای ژیرو فرستاد به این بازیکن نرسید.

دقیقه 05: اینبار نوبت بلژیک بود تا با فرار هازارد از سمت چپ دروازه فرانسه را تهدید کند اما سانتر زمینی هازارد را اومتیتی راهی کرنر کرد.

دقیقه 01: حرکت فوق العاده امباپه از سمت راست با پاس در عرض برای گریزمان همراه شد، که در آخرین لحظه مدافع بلژیک توپ را از جلوی پاهای گریزمان دور کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز