خبرگزاری کار ایران

افاضلی: بلژیک - فرانسه فینال زودرس جام است/ برنده این بازی شانس اول قهرمانی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۶۹۴

کارشناس فوتبال کشورمان عقیده دارد فرانسه و بلژیک می‌توانستند در فینال روبرو شوند.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار بلژیک - فرانسه اظهار داشت: این بازی اصلاً قابل پیش بینی نیست و دو تیم با شیوه بازی نزدیک به هم و کیفیت تقریباً هم‌سان برابر هم قرار می‌گیرند و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد.

وی افزود: این بازی یک فینال زودرس برای جام جهانی است و این دو تیم می‌توانستند بازی نهایی را برابر هم برگزار کنند ولی در مرحله نیمه نهاتیی به هم خوردند و فکر می‌کنم برنده این بازی شانس بیشتری نسبت به تیمِ سمت دیگر برای قهرمانی دارد.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: تیم‌های تک بعدی جام تا اینجای کار حذف شدند و تیم‌هایی به مراحل پایانی رسیدند که چند بعدی بازی می‌کنند و پلن‌های مختلفی برای ارائه در زمین دارند و این اتفاق خوبی است که 4 تیم پایانی چنین خصوصیتی دارند. اگر تیم‌هایی مثل آلمان خیلی زود حذف شدند هم دلیلش همین موضوع است.

افاضلی در پایان خاطرنشان کرد: دو تیم بازیکنان کلیدی زیادی دارند که می‌توانند روی خلاقیت فردی سرنوشت بازی را تعیین کنند و داشتن بازیکنانی با این قابلیت جذابیت بازی و غیر قابل پیش‌بینی بودن آن بیشتر می‌شود. در هر صورت تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود یک بازی زیبا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز