خبرگزاری کار ایران

مانع ستاره سابق رئال مادرید برای انتقال کریم انصاریفرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۳۸

مهاجم تیم ملی ایران در شرایطی بشیکتاش را به عنوان مشتری جدی خود می‌بیند که در این راه مانع بزرگی وجود دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت گازتای یونان، فیکرت اورمان، مالک باشگاه بشیکتاش ترکیه تمایل خود را برای جذب کریم انصاری‌فرد ابراز کرد و آماده انتقال نهایی این بازیکن ایرانی به تیمش است.

فیکرت اورمان، رییس باشگاه بشیکتاش رابطه بسیار خوبی با وانگلیس، همتای خود در المپیاکوس دارد و اعتراف کرد مهاجم برجسته این تیم را می‌خواهد.

رسانه‌های ترکیه‌ای هم گزارش داده‌اند بشیکتاش حاضر است با در نظر گرفتن پاداش و قرارداد خوبی انصاری‌فرد را مجاب کند. حتی این باشگاه حاضر است برای جذب این ملی‌پوش ایرانی پپه پرتغالی را به المپیاکوس انتقال دهد. مدافع 35 ساله پرتغال از مدتی قبل در فهرست خریدهای این تیم یونانی قرار دارد و بعید نیست در فرآیند قرارداد انصاری‌فرد راهی المپیاکوس شود.

سایت «sdna» یونان هم خبر داد اگر منابع مالی باشگاه ترکیه‌ای آماده باشد این انتقال صورت خواهد گرفت. با وجود این رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند دستمزد بسیار بالای پپه و نگردو دو بازیکن سرشناس بشیکتاش ارتباط زیادی به جذب انصاری فرد دارد و باید دید باشگاه ترکیه‌ای می‌تواند مبلغ پرداختی برای جذب مهاجم ایرانی را بپردازد یا نه. نزدیکترین رسانه به باشگاه المیپاکوس هم خبر داده بشیکتاش – کریم کاملا جدی است.

ترجمه: طلیعه صابری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز