خبرگزاری کار ایران

۳ جای خالی در لیست و ۶ گزینه

از احتمال بازگشت قربانی تا خرید یک مهاجم خارجی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۷۰۸

وینفرد شفر باید از بین 6 بازیکن سه نفر را برای فصل جدید انتخاب کند.

به گزارش ایلنا، استقلال با توجه به جذب 5 بازیکن بزرگسال و تلاش برای تمدید قرارد 5 بازیکن آزاد تیمش برای حفظ جابر انصاری، محسن کریمی، بویان نایدیف، داریوش شجاعیان و علی قربانی با مشکل پر بودن لیست 18 نفره بزرگسال روبه‌رو بود. با اجرا شدن قانون جدید مبنی بر مجاز بودن استفاده تیم ها از 3 بازیکن  زیر 23 سال به شرطی که فصل گذشته هم  برای آن تیم بازی کرده باشند حالا دست وینفرد شفر باز است تا از بین این بازیکنان آنها 4 نفر را در تیمش حفظ کند.

3 جای خالی در لیست باز شد

مهدی رحمتی، حسین حسینی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، سرور جباروف، امید ابراهیمی، مامه بابا تیام، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، روح‌ا... باقری، محمد دانشگر و مرتضی آقاخان بازیکنانی هستند که لیست بزرگسال یا 18 نفره استقلال را تشکیل می‌دهند. البته 4 بازیکنی که هنوز قراردادشان تمدید نشده اما باشگاه اعلام کرده در استقلال می‌مانند را هم در این لیست لحاظ کرده ایم. با قانون جدید سهرابیان، زکی پور و اسماعیلی شامل قانون 3 بازیکن زیر 25 سال می‌شوند.

جابر یا قربانی؟

به این ترتیب استقلالی ها می‌توانند محسن کریمی، داریوش شجاعیان و یک نفر از بین جابر انصاری یا علی قربانی را برای فصل آینده حفظ کنند. بویان نایدیف هم با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارد می‌تواند یکی از گزینه ها باشد اما مشکل این هافبک مقدونیه‌ای این است که به لحاظ فنی و آمادگی مورد تایید کادر فنی و مدیریت باشگاه نیست. از این مهم‌تر قرارداد او به دلار است و در این شرایط حفظ بازیکنی با کیفیت بویان درحالی که هر دلار حدود 8 هزار تومان برای باشگاه آب می‌خورد عقلانی و منطقی نیست. از طرف دیگر این امکان برای استقلالی ها وجود دارد که شجاعیان و کریمی را تا نیم فصل از لیست خارج کرده و بازیکنان دیگری را جانشین آنها کنند.

پرونده مهاجم خارجی باز است؟

 شنیده می‌شود شفر علاقه‌ای به بازی جابر ندارد و مایل به حفظ این بازیکن 32 ساله نیست. اما علی قربانی که قراردادش با استقلال تمام شده با توجه به سبک خاص بازی‌اش و قدرت سرزنی که دارد گزینه جدی‌تری  نسبت به جابر است. به خصوص که خبر می‌رسد انصاری تا قبل از دوشنبه و رفتن استقلال به اردو رسما فسخ قرارداد کرده و جدا می‌شود. احتمال دیگری هم وجود دارد و آن خرید یک مهاجم خارجی است. البته به این شرط است که وضعیت دلار و مشکلات مالی چنین اجازه‌ای به افتخاری بدهد. همان‌طور که توفیقی هم چندی قبل اعلام کرد بازیکنانی مانند الحاجی گرو را به شفر پیشنهاد دادند که مورد تایید پیرمرد آلمانی قرار نگرفت. هرچند دیگر در نقل و انتقالات استقلال خود افتخاری تمام امور را در دست گرفته و توفیقی دیگر تصمیم گیرنده نیست. در حال حاضر تمام تمرکز استقلالی ها روی تمدید قرارداد 4 بازیکن آزاد تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز