خبرگزاری کار ایران

مهمترین سوال روز؛ کاوانی به بازی با فرانسه می رسد؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۵۱۰

کاوانی در بازی برابر پرتغال مصدوم شد و حالا باید دید می تواند مقابل فرانسه به میدان برود یا خیر.

به گزارش ایلنا، کاوانی برای آخرین شانس هایش برای فیکس شدن تلاش می‌کند. حضور او در ترکیب اصلی تیم، پیش از این رد شده زیرا نتوانسته از 48 ساعت پیش از بازی با هم تیمی‌هایش تمرین کند که این یکی از قوانین اصلی اسکار تابارز است. با این حال، اروگوئه ای ها امیدوارند که او بتواند در نیمه دوم به میدان برود.

از حدود ساعت 3:30 دقیقه عصر روز گذشته، رسانه ها اجازه حضور در تمرینات تیم ملی اروگوئه را داشتند. حدود ساعت 4:10 دقیقه بود که برخی مسئولین در زمین حاضر شدند ولی بازیکنان هنوز به زمین نیامدند. پس از 15 دقیقه، سرانجام شاگردان تابارز وارد زمین تمرین شدند. کاوانی در بین آنها حضور داشت و بدون مشکل از پله ها بالا آمد و به راحتی می‌دوید و به وضوح مشخص بود که مشکلی ندارد.


پس از 10 دقیقه تمرین، آنها زمین را ترک کردند و از پله‌ها پایین رفتند ولی دقایقی بعد بار دیگر به زمین برگشتند. ادینسون نفر آخری بود که پا به زمین گذاشت و همه منتظر بودند ببینند او هم مثل دیگران تمرین خواهد کرد یا نه. کاوانی تمریناتش را آغاز کرد ولی متفاوت نسبت به دیگر بازیکنان.


به ندرت توپ را لمس می‌کرد تا فشاری روی عضله پشت ساقش وارد نشود. حدود 15 دقیقه تمرین کرد ولی به تمرینات گروهی اضافه نشد. کریستین استوانی به احتمال فراوان جای او را در ترکیب اصلی پرخواهد کرد ولی  آیا حضور او در تمرینات بدین معنی است که ستاره پاری سن ژرمن در نیمه دوم می‌تواند بازی کند؟ باید منتظر ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز