خبرگزاری کار ایران

ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال:

بسکتبال ایران نیاز به حمایت همه جانبه دارد/ توانایی درخشش در آسیا را داریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۴۸

ستاره تیم ملی بسکتبال به موفقیت تیم ملی امید زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، ارسلان کاظمی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که در برنامه زنده ورزشگاه شبکه پنج سیما حاضرشده بود با برشمردن موقعیت خوب بسکتبال ایران درسطح بین الملل گفت: اگر حمایت های لازم از تیم ملی بسکتبال بعمل آید به موفقیت های خیلی خوبی میرسیم.

وی دربخشی ازصحبت هایش ضمن گله از برخی ها گفت:  اگرچه به جام جهانی رفتم ، ولی بعد از بازیهای آسیایی خط خوردم و نمیدونم چرا و فکرمیکنم بخاطر صحبت هایی که دررابطه با تیم ملی زدم.

وی در خصوص گروه تیم ملی بسکتیال در بازیهای آسیایی با ژاپن ،‌استرالیا و فیلیپین افزود،: به هرحال گروه آسانی نیست ولی تلاش می کنیم که با تلاش همه بازیکنان و تاکتیک های کادرفنی دراین بازیها به موفقیت برسیم.

ارسلان کاظمی دررابطه در خصوص شاهین طبع سرمربی بسکتبال ایران گفت : بنظرم بهترین انتخاب هست ولی بنظرم برای ترقی ورسیدن به عناوین جهانی نیاز به مربیان با کلاس و دانش روز و خارجی هست که امیدوارم که درآینده حرکت خوبی در مسیر رشد بسکتبال ملی ایران انجام شود.  

وی درخصوص حضورش در لیگ های خارجی بسکتبال افزود: اگرچه مدتی درلیگ چین بودم اما بدلیل ضعف هایی که لیگ بسکتبال چین داشت برگشتم.

وی همچنین در رابطه با حامد حدادی فر در لیگ جهانی ان بی ای آمریکا گفت: حضور حامد درلیگ جهانی آمریکا خوب بود و موحب افتخار ما در سطح جهانی بود. 

این بازیکن ملی پوش بسکتبال ایران در رابطه با پیش بینی قهرمان این دوره جام جهانی فوتبال درروسیه گفت: با احترامی که برای تیم ملی برزیل قائل هستم ولی بنظرم تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 خواهد شد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز