خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس؛ جذب ستاره‌ها و فرار به سوی هت تریک قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۲۹

محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، می‌توانست پایان روزهای خوش و رویایی این تیم باشد. تیمی که اگر قانون منسوخ شده تفاضل گل گریبانش را نمی‌گرفت، با سه قهرمانی پشت سر هم در لیگ برتر تاریخ‌ساز شده بود اما حالا در سخت‌ترین شرایط ممکن باید دنبال هت‌تریک باشد.

به گزارش ایلنا، منظور از شرایط سخت، روزهای بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی است که چیزی نمانده بود پرسپولیس رویایی برانکو را به نابودی بکشاند. آنها برای نیم‌فصل اول نمی‌توانستند خریدی بکنند و به نظر می‌رسید که هیچ بازیکن بزرگی هم از حالا، برای نیمه دوم فصل با آنها قرارداد نمی‌بندد.

فرضیه‌ای که البته با خرید قطعی مهدی ترابی به‌عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر و همینطور توافق با سروش رفیعی، یک‌جورهایی باطل شده است. پرسپولیس حالا علاوه بر بازگشت به موقع امید عالیشاه، به جای محسن مسلمان توانسته سروش رفیعی آماده را به تیمش اضافه کند و به جای فرشاد احمدزاده هم مهدی ترابی را به خدمت بگیرد.

از طرف دیگر مهدی شیری که فصل پیش یکی از بهترین مدافعان راست لیگ بود، از پیکان آمده تا جانشین صادق محرمی شود. حالا بدون اضطراب روزهای دشوار نیم‌فصل اول می‌توان گفت پرسپولیسی که همه تضعیف شدنش بعد از آن محرومیت را تصور می‌کردند، حتی به نسبت تیم یکدست فصل گذشته قوی‌تر به نظر می‌رسد. مهم‌تر اینکه پرسپولیس برای تقویت خط حمله تک نفره‌اش با مهدی شریفی قرارداد بسته است و حالا می‌توان گفت با این تیم، پرسپولیس حتی اگر هیچ خرید دیگری انجام ندهد (و البته بتواند بیرانوند و امیری را نگه دارد) در نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم پرستاره‌ترین تیم سال‌های اخیرش را در اختیار خواهد داشت. تیمی که نوراللهی و عالیشاه به آن برگشته‌اند، سروش رفیعی می‌تواند وزنه‌اش باشد و ترابی جوان و شیری کم‌اشتباه آن را تقویت کرده‌اند.

اگر مهدی شریفی هم به اوج برگردد، آن‌وقت تیم برانکو مهار نشدنی خواهد بود چرا که روی نیمکت با بازگشت ربیع‌خواه در کنار خریدهای جدید، ۸ نفر آماده‌اند تا پشتیبان ۱۰ بازیکن اصلی داخل زمین باشند و بیرانوند و رادوشوویچ هم دروازه را تضمین می‌کنند. البته دغدغه نیم‌فصل اول هنوز دست از سر پرسپولیس برنداشته. روزهایی که در خط دفاع شایان مصلح، در خط هافبک بشار رسن و در خط حمله گادوین منشا برای تعویض هستند و او باید تیمش را از این روزهای سخت به سلامت عبور دهد و به نیم‌فصل دوم برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز