خبرگزاری کار ایران

یاس سرمربی سوئیس بعد از شکست ناباورانه مقابل سوئد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۰۴

ولادیمیر پتکوویچ مربی سوییس بعد از حذف از جام جهانی به وسیله سوئد گفت تیمش بی‌حال و کند بوده.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسید تیم ششم رده‌بندی جهانی که بعد از یورو 2016 تنها یک شکست داشته توانایی پایان دادن به روند شگفت‌انگیز سوئد را داشته باشد اما با ارائه یک نمایش بی‌روح شکست خورد. مربی بوسنیایی سوییس که نتوانست برای نخستین بار بعد از سال 1954 این کشور را به مرحله یک‌چهارم‌نهایی برساند، گفت: «ما واقعا ناراحتیم، همه ما بیشتر از این انتظار داشتیم. سوئد دقیقا همان کاری را کرد که در آن تبحر دارد و این برای شکست دادن ما کافی بود. ما باید بهتر عمل می‌کردیم اما به اندازه کافی برای بردن این بازی خوب نبودیم.»

سوییس مالکیت توپ بیشتری داشت اما راهی برای عبور از دفاع پرتعداد سوئد پیدا نمی‌کرد. پاس‌های مورب گرانیت ژاکا نمی‌توانست دفاع سوئد را باز کند ضمن اینکه حرکات و حملات ژردان شکیری از راست مثل سانترهایش بی‌فایده بود. سانترها و کرنرهای ریکاردو رودریگس از چپ هم بارها با ضربات سر سوئدی‌ها دفع شد.

پتکوویچ ادامه داد: «می‌خواستیم از کناره‌ها به سمت دروازه شان برویم اما خیلی کند بودیم، پاس‌هایمان خوب نبود. از دفاع به آهستگی بازی را راه می‌انداختیم و تلاش ما برای ارسال پاس‌های قطری هم به اندازه کافی نبود.»

تلخی این شکست مضاعف می‌شود وقتی در نظر بگیریم فرصت طلایی برای سوییس از دست رفت با بازیکنانی که خیلی از آنها فرزندان مهاجران بالکانی بودند و بهترین استعدادهای سوییس محسوب می‌شدند: «نتوانستیم روان بازی کنیم و در میانه میدان گیر می‌کردیم. احساسات بر ما غلبه می‌کرد. سوئد تیم خوبی است اما انتظار نداشتیم به آنها ببازیم و جزییات تعیین‌کننده بود. مشخص بود که تکلیف این بازی را یک گل به خودی یا شوتی از راه دور مشخص می‌کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز