خبرگزاری کار ایران

تیموری 2 بازی غایب است، آقاخان چند روز دیگر به تمرینات اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۳۷

2 خرید جدید استقلال با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و باید دوران سختی را پشت سر بگذارند.

به گزارش ایلنا، 2 خرید جدید استقلال هنوز نیامده مصدوم شدند! درباره مرتضی آقاخان و میثم تیموری و مصدومیت آنها اخباز متفاوتی به گوش می‌رسد. اما بر اساس اخبار موثقی که کسب کردیم تیموری زمانی که با استقلال قرارداد بست دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را طی می‌کرد. دفاع چپ  فصل گذشته پارس‌جنوبی جم  حدود یکماه باید تمرینات ویژه بدنسازی را پشت سر بگذارد. او طبق پیش‌بینی‌ها دو بازی اول استقلال در لیگ هجدهم بعنی بازی با تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن را از دست می‌دهد اما به احتمال زیاد برای بازی هفته سوم مقابل تراکتورسازی آماده خواهد شد. گویا وینفرد شفر در جریان وضعیت تیموری قراردارد و با علم به این موضوع با خرید او موافقت کرده است.

مرتضی آقاخان برخلاف شایعه مطرح شده از ناحیه عضله چهار سر ران مصدوم نشده و مشکلش پیچ خوردگی مچ پا است. مهاجم فصل گذشته پیکان فصل قبل از ناحیه عضله چهار سر زانو آسیب دید و تعداد زیادی از بازی‌های تیمش را از دست داد. اما مصدومیت جدید آقاخان ربطی به آسیب‌دیدگی کهنه او ندارد. مچ پای آقاخان در تمرینات آسیب دیده و از یک هفته دیگر می‌تواند به تمرینات برگردد.

 آنچه که درباره این دو بازیکن مهم است اطلاع کامل مدیریت و سرمربی تیم از وضعیت جسمی آنها است. در واقع قرارداد داخلی با تیموری و آقاخان در شرایطی بسته شده است که استقلالی‌‌ها می‌دانستند تیموری در دو بازی اول لیگ نیست و آقاخان یک مصدومیت کهنه دارد. به هرحال دست کم تا امروز هیچ کدام از این بازیکنان از ناحیه مصدومیت قدیمی دچار آسیب‌دیدگی تازه نشده‌اند.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز