خبرگزاری کار ایران

سال گذشته حاشیه‌ها خیلی به تیم ضربه زد

الیاسی: ترابی باید در تمرینات تراکتورسازی شرکت کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۳۵

سرپرست باشگاه تراکتورسازی می‌گوید خرید جدید پرسپولیس باید در تمرینات تیم تبریزی شرکت کند!

به گزارش ایلنا، ماجرای مهدی ترابی و قرارداد او با باشگاه تراکتورسازی به یکباره خوشی‌های هواداران پرسپولیس را از آمدن این بازیکن پراند تا حالا با نگرانی منتظر رای کمیته وضعیت درخصوص قرارداد او با سرخپوشان پایتخت باشند. 

تراکتور برای اردوی تدارکاتی به ترکیه رفت. شرایط تیم را با شروع تمرینات چطور می‌بینید؟

تیم کاملا با انگیزه و یکدست کار را پیش‌ می‌برد و با آمدن توشاک که یک مربی حرفه‌ای اما عاطفی است و توانسته به خوبی با بچه‌ها ارتباط بگیرد تمرینات به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. الان هم تیم به اردوی ترکیه رفته تا طی دو هفته به دور از هرگونه هیاهو اردوی تدارکاتی خودش را برگزار کند.

در این اردو چند بازی دوستانه دارید؟

قرار است 4 بازی دوستانه در اردوی دو هفته‌ای ترکیه داشته باشیم.

خریدهای جدید که گفته شد در اردو هستند اما در ترکیه قراردادشان بسته می‌شود چطور هستند؟

یکی از خریدها یوسف سیدی از تیم گسترش است که مشکلی وجود ندارد چرا که زنوزی مالک هر دو باشگاه است و اگر قرار به بستن قرارداد باشد دیگر تهران، تبریز و ترکیه ندارد و این بازیکن راحت کارش را در تیم دنبال خواهد کرد.

پیمان بابایی چطور، گفته می‌شود او هم از گسترش به تراکتور می‌آید؟

هنوز قطعی نشده است اما بحث حضور این مهاجم هم در تراکتورسازی هست که اگر رسمی شود او هم بدون مشکل به تمرینات اضافه خواهد شد.

وضعیت انتقال سهام باشگاه تراکتورسازی به کجا کشید؟

سهام هم در حال واگذاری است و با انجام کارهای مالیاتی عملا انتقال انجام می‌شود.

قراردادها با اسپانسرهای تیم برای فصل جدید نهایی شد؟

با اسپانسرها مشکلی نداریم و در حال اصلاح قراردادها هستیم تا با تعامل بتوانیم کار را باقدرت پیش ببریم. به دنبال ایجاد یک بستر مناسب هستیم تا همه در این میان سود برده و حتی به نفع هواداران هم شود.

گفته بودید امسال تراکتور را برای قهرمانی خواهید بست. فکر می‌کنید شرایط برای تحقق این قول شما فراهم است؟

امسال با روندی که کار می‌کنیم و با کار عملیاتی که در حال انجام آن هستیم فکر می‌کنم بتوانیم سهمیه آسیا را برای تراکتورسازی قطعی بدانیم. فضایی آرام را بدون حاشیه ایجاد کرده‌ایم و با اردوی ترکیه هم به این مساله کمک کردیم تا تیم بتواند بدون هیاهو کارش را برای سپری کردن مراحل آماده‌سازی طی کند. سال گذشته حاشیه‌ها خیلی به تراکتورسازی ضربه زد و امیدوارم امسال با این جو آرامی که دنبال آن هستیم و کمک هواداران بتوانیم به این خواسته برسیم. با جوانان خوبی که به تیم اضافه شده‌اند فاکتورهای لازم برای گرفتن سهمیه آسیا و بالانشینی در جدول را در مسیر قهرمانی داریم.

ماجرای قرارداد ترابی بالاخره به کجا کشید. طی این یکی، دو روز نقل قول‌های زیادی بابت قرارداد او مطرح شده است.

پیش از اتمام بازی‌ها که من به عنوان عضو هیات مدیره به تراکتورسازی آمدم از نظر قانونی قراردادها در ثبت شرکت‌ها با امضای آقای آجورلو بود. وقتی من آمدم دو بازی مانده بود و قرارداد ترابی که توسط آقای آجورلو تنظیم شده بود به عنوان یک سرباز قرار بود به این تیم بیاید. الان هم مالک جدید مهدی ترابی و چک‌هایی که گرفته است را جزو مطالباتی می‌داند که به آنها متعهد است و خواهان بازگشت او شده است.

 ترابی 200 میلیون هم پول گرفته است؟

اصلا پولی ردوبدل نشده است و تنها سه چک گرفته است که نقد نشده و عدد آن را هم نمی‌توانم، بگویم. مهدی ترابی خودش را سرباز کرده بود و حتی قرار بود به ملوان برود. او 19 تیرماه اعزام شده است و دفترچه گرفته است اما حالا می‌گویند دانشجو است و من نمی‌دانم این چطور اتفاق افتاده است. به عنوان بازیکن آزاد با ترابی قرارداد بسته نشده است و بازهم تاکید می‌کنم او به عنوان سرباز قرارداد بسته است.

اما سوال اینجاست که چطور تا قبل از بستن قرارداد ترابی با پرسپولیس این مساله عنوان نشده بود و خواهان  آمدن او به تراکتور و حضورش در تمرینات نشده بودید؟

این مساله بابت این اتفاق افتاد که ما پیش از جام جهانی به ترابی گفتیم به باشگاه بیاید و تکلیف خودش را روشن کند اما گفت بعد از جام جهانی این کار را می‌کند و ما هم منتظر ماندیم. بعد از جام جهانی هم که پیگیر شدیم جوابی نداد تا بعد دیدیم با پرسپولیس قرارداد بسته است. حالا هم اسنادو مدارک به کمیته وضعیت بازیکنان سپرده شده است تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

و اینکه بالاخره وضعیت کاری شما در تراکتور به کجا کشید. سرپرست می‌مانید یا بالاخره حکم مدیرعاملی را زنوزی به نام شما خواهد زد؟

فعلا به عنوان سرپرست هستم و قرار است در کنار آقای زنوزی باشم که هنگام آمدن من به تراکتورسازی خیلی کمک کرد و مثل یک هوادار مشکلات ما را تا آنجا که در دست‌شان بود مثل دادن هواپیما یا پرداخت پول ساغلام برطرف کردند. حالا هم کنار ایشان هستم، چه به عنوان مدیرعامل، چه سرپرست و چه مشاور یا عضوی از هیات مدیره کاملا در کنار آقای زنوزی هستم تا تراکتورسازی بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

حسن بابازاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز