خبرگزاری کار ایران

بابک رمضانی:

هزینه‌های سفر به سه کشور اروپایی با شهرداری رشت نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۰۸۵

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از سفر ده روزه به سه کشور اروپایی برای بازدید از مراحل ساخت و نصب تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، بابک رمضانی اظهار کرد: در راستای نوسازی ناوگان خودرویی متعلق به سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت در سال ۹۴ قرارداد خرید ۷ دستگاه خودروی نیمه‌سنگین، یک نردبان بلند و دو دستگاه پلتفرم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت دارای میانگین سنی ۲۵ سال هستند، گفت: سال ۷۲ چندین خودروی آتش‌نشانی از سوی سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور همراه یک نردبان به سازمان تحویل داده شد و در حال حاضر نردبان موجود نیازمند تعمیر است.

رمضانی با بیان اینکه اخیرا ۶ دستگاه خودرو مدرن به ناوگان آتش‌نشانی شهرداری رشت افزوده شده، تصریح کرد: هفتمین خودروی تخصصی امداد و نجات با کلیه امکانات در منطقه آزاد آماده ترخیص است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت به ارتفاع ساختمان‌های موجود در رشت اشاره کرد و گفت: ساختمان‌هایی با ارتفاع ۶۰ الی ۵۵ متری در رشت وجود دارد و بیشتر این‌ها به صورت تجاری و اداری مورد استفاده بوده و در صورت بروز هر گونه حادثه سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت نیازمند داشتن نردبان و پلتفرم‌های بلند به منظور ارائه خدمات به شهروندان است.

رمضانی با تاکید بر اینکه سفر ده روزه به سه کشور آلمان، ایتالیا و کروواسی در راستای بازدید از مراحل ساخت این تجهیزات انجام می‌شود، بیان کرد: تمامی هزینه‌های سفر توسط شرکت طرف قرارداد با شهرداری رشت پرداخت شده و این اقدام از جمله شرح وظایف و خدمات این شرکت مطرح دنیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز