خبرگزاری کار ایران

حفظ موفقیت سخت‌تر از کسب موفقیت است

چمنیان:نگاه رسانه در حال حاضر به تیم های ملی امید و نوجوانان است

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۸۹۸

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: برای برگزاری اردوی آماده سازی و دو دیدار دوستانه با تیم ملی جوانان آذربایجان فردا راهی این کشور می شویم.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان درباره  وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت :  علیرغم شش ماهه نیمه دوم سال 96 که اردوی تدارکاتی بین المللی نداشتیم، در سایه پیگیری های فدراسیون فوتبال و به طور مشخص دستور دبیرکل و مساعدت های کمیته جوانان و امور بین الملل توانستیم به قطر، چین و اردن برویم. همچنین فردا (پنجشنبه 14 تیرماه) برای اردوی آماده سازی و انجام دو دیدار دوستانه با تیم های ملی جوانان آذربایجان عازم این کشور خواهیم شد.

وی در ادامه در خصوص دو دیدار دوستانه با نوجوانان اردن بیان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان به دلیل امتحانات مدارس وقفه یک ماهه ای در اردوها رخ داد، توانستیم دو بازی دوستانه با نوجوانان اردن انجام دادیم. در مجموع از روند کار راضی هستیم. بلافاصله بعد از اردن اردو را تعطیل نکردیم ، از 27 خرداد تا 20 تیرماه برنامه فشرده ای را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا آنها را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه بیان کرد: بعد از عملکرد خوب تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه تمام نگاه رسانه در حال حاضر به تیم های ملی امید و نوجوانان برمی گردد. انتظار از تیم ملی نوجوانان بالا رفته است. حفظ موفقیت سخت‌تر از کسب موفقیت است و تیم ملی نوجوانان ما موفقیتی را کسب کرد که رسالت ما و کادرفنی را سخت‌تر می‌کند.

چمنیان درباره تیم های همگروه در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: با اندونزی، ویتنام و هند همگروه هستیم. بازی اول برابر اندونزی است. فیلم بازیهای این تیم را بدست آوردیم و در حال رصد و آنالیز هستیم. با توجه به افکار عمومی و البته خود ما تصور داشتیم اندونزی تیم پایین تری نسبت به ویتنام و هند باشد، اما تیم خطرناکی است. باید مقابل آنها خیلی هوشیار باشیم. با هند و ویتنام بازی کرده ایم و شناخت کامل تری نسبت به اندونزی داریم.  

وی در پایان در خصوص ترکیب اصلی تیم گفت: 60 تا 70 درصد ترکیب مشخص است، البته درهای تیم ملی نوجوانان را باز گذاشته ایم و طی یک ماهه آینده با کمک کمیته جوانان استعدادهای کشف نشده در استانها را شناسایی کرده و به نفرات اصلی اضافه می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز