خبرگزاری کار ایران

امیدوارم سپیدرود ضرر نکند

دست نشان: نمی‌خواستم با طرفداران سپیدرود درگیر شوم

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۸۲۳

سرمربی فصل گذشته ملوان که قرار بود در لیگ هجدهم هدایت سپیدرود رشت را برعهده داشته باشد از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

نادر دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پایان همکاری با سپیدرود رشت گفت: من با سپیدرود قرارداد دارم اما آن را کنار گذاشتم. در این مدت آقای تن زاده محبت زیادی به بنده داشتند و تلاش زیادی برای پایان این ماجرا داشتند اما نشد. اختلافات میان هیات فوتبال و اداره کل با آقای تن زاده باعث شد این کار پیش نرود. هواداران هم با آقای تن زاده مشکل دارند و این در حالی است که تیم باید 20 روز دیگر خود را آماده مسابقات کند اما هیچ چیز سر جای خودش نیست.

او ادامه داد: در این شرایط نمی‌خواهم در مشکلات سپیدرود سهیم باشم. من به حرمت هواداران آمدم و آنها درخواست داشتند که بیایم اما طی چند روز اخیر که با آنها صحبت می‌کردم گفتند که ما آقای تن زاده را نمی‌خواهم. من باید چه می‌کردم؟ طی این روزها هواداران شعارهایی هم علیه تن زاده می‌دادند و من با ایشان آمده بودم و نمی‌توانستم در این شرایط کار کنم. شرایط مهیا نیست و احساس آرامش نمی‌کنم و نمی‌خواهم خدای ناکرده تماشاگر در این شرایط به خاطر مشکل با آقای تن زاده با من نیز درگیر شود. آنها شخصا از من خواستند که بیایم اما می‌گویند با تن زاده مشکل دارم و من هم نمی‌توانم او را کنار بگذارم. امیدوارم یک فضای آرام شکل گیرد و سپیدرود در این میان ضرر نکند.

وی در خصوص اینکه با توجه نزدیک شدن به شروع فصل و عدم حضور فعال سپیدرود در نقل و انتقالات و بلاتکلیفی کادرفنی و ... آنها چه شرایطی در فصل آینده خواهند داشت گفت: به هرحال صلاح خویش را خسروان دانند. مسوولان شهری و استانی باید فکری کنند و اختلاف میان اداره کل و هیات فوتبال با آقای تن زاده را مدیریت کنند. نمایندگان مجلس در این میان خیلی مهم بود. انتظار می‌رود در چنین شرایط بزرگان شهر احساس مسوولیت بیشتری برای تیم پرطرفدار و ریشه دار گیلانی می کردند و آن را از این مخمصه خارج می‌کردند اما شاید اکنون منافع در این باشد که سپیدرود به این شکل بلاتکلیف باشد!

دست نشان درباره تصمیمش برای فصل آینده و این سوال که آیا دیگر به همکاری با سپیدرود فکر خواهد کرد یا خیر گفت: من روز گذشته از رشت خارج شدم. قرار بود جذب بازیکن و اردوی آماده سازی تیم را در دستور کار داشته باشیم اما هجمه زیادی وجود داشت و بعد از مشاوره با دوستان تصمیم گرفتم نباشم. امیدوارم سپیدرود در این میان ضربه نخورد و هواداران آن در فصل آینده به مشکل نخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز