خبرگزاری کار ایران

پول حفظ ستاره‌ها را تامین خواهیم کرد

عضو هیات مدیره استقلال: افتخاری به کارش ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۲۰

عضو جدید هیات مدیره استقلال معتقد است به غیر از تمدید قرارداد بازیکنان فعلی استقلال، سیدرضا افتخاری به عنوان مدیرعامل به کارش در این مجموعه ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی عضو جدید هیات مدیره استقلال معتقد است بازیکنانی که مدنظر کادر فنی هستند همگی با این مجموعه تمدید خواهند کرد و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. با فتحی در خصوص شرایط این روزهای استقلال ، بحث تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین شایعه مدیرعاملی اش جای افتخاری هم کلام شدیم.

این روزها شرایط استقلال چطور است؟

شرایط خیلی خوب است. همه چیز به طور منظم در حال پیگیری است و کم کم خودمان را برای برگزاری یک اردو و شروع مسابقات آماده می کنیم.

آنقدرها هم که می گویید شرایط خوب نیست. اکثر بازیکنان هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده اند و بازیکنانی هم که مدنظر هستند امضا نکرده اند.

همه چیز درست می شود. تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه مشکلات خاص خودشان را دارند و مطمئن باشید با تامین منابع مالی همه بازیکنان در استقلال خواهند ماند و هواداران را خوشحال خواهند کرد.

اما اکثر این بازیکنانی که تمدید نکرده اند طلب گذشته خود را می خواهند که زیاد است.

مشکلی نیست. همه آنها را تامین خواهیم کرد. همه این بازیکنان با مدیرعامل باشگاه در حال صحبت و رایزنی هستند و ان شاءا... با درایت ایشان همه این بازیکنان در تیم خواهند ماند.

تیام، وریا غفوری و همچنین جباروف اعلام کردند تا زمانی که پول شان را نگیرند به ایران نخواهند آمد. آیا هیات مدیره برای این موضوع تدبیری اندیشیده است؟

در حوزه اختیارات هیات مدیره نیست و مدیرعامل پیگیر این موضوع است.

این روزها بحث جدایی افتخاری هم از استقلال شنیده می شود. چقدر این موضوع صحت دارد؟

بنده از این موضوع بی اطلاع هستم و فکر نمی کنم چنین خبری درست باشد. آقای افتخاری کارش را انجام می دهد و هیات مدیره هم از ایشان راضی است.

خیلی ها می گویند شما جانشین افتخاری در صندلی مدیرعاملی خواهید بود.

من قصد ورود این چنینی به مجموعه را ندارم و تا حالا فکر هم در موردش نکرده ام در ثانی هیچ پیشنهادی هم نشده است که بخواهم در موردش حرف بزنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز