خبرگزاری کار ایران

همه چیز مهیای خلق افتخارات تازه است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۸۹

دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیر کاروان اعزامی تیم ملی به جام جهانی پس از تحویل نمادها، یادبودها و نشانهای جام جهانی 2018 به مسئولین موزه فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که روند حمایتی از تیم ملی برای مسابقات آتی تداوم یابد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت، مدیر کاروان اعزامی تیم ملی به جام جهانی روسیه 2018، یادداشتی بشرح ذیل را منتشر کرد:
سلام بر مردم نازنین ایران اسلامی، یاران باصفا و همراه، آنان که در مام وطن برای موفقیت سربازان میهن انرژی و دعای خیرشان را از مهد دلیران راهی روسیه کردند و آنها که در روسیه این را با شور و حرارت وَضف ناپذیر به منزلگاه دیگری برای فرزندان دلیرِ وطن بدل ساختند.

عزیزان سلام

در آن روزهای خاطره انگیز لحظه به لحظه موجی از انرژی مثبت به کاروان تیم ملی می رسید،موجی از عشق و علاقه ناب ایرانی که با نمایش دلیرانه و متعهدانه ملی پوشان واپسین روزهای بهار و روزهای آغازین تابستان امسال را به ریز خاطرات زرین مان سنجاق کرد و تیمی که در شب های روشن روسیه با همه وجودش این پیام را دریافت می کرد و همت و صلابت یک ملت را بار دیگر به رُخ جهانیان کشید.
آری نازنین ملت قدرشناس،تلاش وصف ناپذیر و شبانه روزی کادرفنی و بازیکنان برای تغییر بزرگ از مرحله مقدماتی آغاز و در مرحله انتخابی ادامه و تا دیدار مقابل پرتغال استمرار داشت.
در پس پرده این تلاش گسترده،شور و حال 80 میلیون ایرانی،همان یک ملت و همان یک طپش و نبض نهفته بود و تک تک اعضای کاروان، سرمربی شایسته، توانا و خستگی ناپذیر، بازیکنان غیرتمند و ارزنده و کادرفنی، پزشکی، پشتیبانی و اداری تلاشگر و مسئولیت پذیر و ... هرآینه با اراده ای آهنین و عزمی جزم در کنار خود،این حمایت بی بدیل را با همه وجود حس میکردند.
به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تیم ملی از همراهی گرم و صمیمانه آحاد ملت و پیشکسوتان صادق و دلسوز و باصلابت خانواده فوتبال تقدیر و تشکر می نمایم.
تماس مستقیم و دلگرم کننده دفتر مقام معظم رهبری با ما در محل اردو و دریافت ابلاغ پیام محبت آمیز ایشان، به اعضای کاروان ابلاغ و مزید امتنان و سپاس همگان گردید و متواضعانه از عنایت آن بزرگوار نسبت به فرزندان خویش سپاسگزاریم.
همچنین از پیامهای انرژی بخش ریاست محترم جمهور، معاون اول محترم ریاست جمهوری، رئیس محترم کمیته ملی المپیک، نمایندگان محترم مجلس، شهردار محترم تهران و دیگر مسئولین نهایت تشکر را می نمایم و از حضور مؤثر و گرم و مساعدتهای وزیر محترم ورزش و جوانان در اردو و مسابقات تیم ملی در جام جهانی هم کمال سپاس را داریم.
در اینجا از تلاشها و تدابیر کارگشا و ثمربخش ریاست محترم فدراسیون که در گستره فعالیتهای فدراسیون حمایت و راهبری امورِ تیم ملی را شبانه روز دنبال نموده و در این مسیر سلامتی خویش را به چالش کشیدند و حمایتهای اعضای هیئت رئیسه، رؤسای کمیته ها، دپارتمانها، پرسنل پرتلاش فدراسیون و سازمانهای وابسته، هیئت فوتبال استانها و باشگاههایی که صادقانه و با درک مسئولیت ملی همراهی مستمر بابرنامه های تیم ملی را فراهم نمودند و بسیاری از نهادها، سازمانها،وزارتخانه ها وهمچنین خبرنگاران عزیز و مطبوعات،خبرگزاریها، رسانه ها و بخشهایی از رسانه ملی صمیمانه تشکر و تقدیر می نمایم.  
فراموش نمی کنیم در روزهای پُرالتهاب منتهی به جام جهانی و بویژه در شش ماهه آخر متأسفانه جو مسمومی علیه روند فعالیتها و برنامه های فدراسیون و تیم ملی از سوی برخی جریانات و افراد خاص راه اندازی شده بود که بخشی برنامه آماده سازی منسجم و علمی تیم ملی را مخدوش و بخشی اقدامات اجرایی و حتی انتخاب بازیکنان را به چالش کشیده بود. امادر آن روزهای سخت ودشوار،پافشاری بر اصول وحمایت از کارلوس کی روش و صدالبته سخت کوشی و اصرارِ وی بر اصول منطقی و استاندارد خود بروز میدانی سراسر درخشش را پیشِ روی جهان در سنت پترزبورگ، کازان و سارانسک پدید آورد تا امروز دنیا در معادلات فوتبالی خود به پدیده ای ماندگار باور یابد و بی شک این پدیده ماندگار را بازیکنان شرافتمند ایرانی از داخل و خارج کشور و اندیشه های راهبردی و ارده های درست فنی کارلوس کی روش و دستیاران و همیت اعضای تیم و فدراسیون بنا نهاد.
اینک در اندیشه شروعی جدید و هدفگذاریِ مهمی بنام مسابقات قهرمانی آسیا همراهی افکار عمومی و جامعه فوتبال و حمایت رسانه ها و اقدام سازنده رسانه ملی و احترام به برنامه های آماده سازی پیش رو توسط همگان ضروری است.
آوردگاههای تازه به سرعت از راه می رسند، همه چیز مهیای خلق افتخارات تازه است.
صادقانه و متعهدانه و شفاف مسیر طراحی شده توسط سرمربی فهیمِ تیم ملی در راه آماده سازی تیم را پشتیبانی و با انرژی های مثبت و سازنده سنگفرشی برای حرکت شتابنده جهت تیم ملی فوتبال فراهم سازیم.
سلام بر ایران و ایرانی                                 
درود بر اندیشه ها و بینشهای پاک و خالصی که بزرگترین آرزوی خود را شادکردن مردم میدانند و فرزندان غیور ایران زمین در تیم ملی فوتبال اینچنین بودند.
                                                                                   درودشان باد
همچنین باخبر شدیم در هنگامه بازی ایران با اسپانیا و پرتغال دشمنان آزادی و استقلال این ملت، فرزندان رشید مرزبانمان را در مرزهای میهن اسلامی مورد هجوم قرار دادند و تنی چند از این راست قامتان جاودانه تاریخ را به شهادت رساندند که صمیمانه به همه تلاشگران امنیت و آرامش کشور درود و به روح شهدای بزرگوار مرزبان صلوات و رحمت الهی را نثار و سرِتعظیم به پیشگاه خانواده شهیدان همیشه جاویدان فرود می آوریم.( روحشان شاد و یادشان گرامی باد)
سلام بر مردان و زنانی که با دعای خیر خویش در هرکجا و درود بر مردان و زنانی که غریو فریاد باشکوهشان ورزشگاههای روسیه را مبهوت خویش نمود و نام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با آهنگ ایران،  طنین انداز جام جهانی، کردند.
 

                                                                                 شادی ایرانیان مستدام

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز