خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ووشو :

ووشوکاران جوان کهگیلویه و بویراحمدی در کشور الگو هستند/ دوپینگ در ورزش‌های رزمی یک معضل است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۳۹

رئیس فدراسیون ووشو با تقدیر از ووشوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری، آنان را الگوی ووشوکاران کشور خواند و اظهارداشت: اعتقاد من این است که ووشوکاران کهگیلویه و بویراحمد پدیده مسابقات ایران هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسابقات سال گذشته ووشوکاران جوان در بخش ساندا، ووشوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد به یک پدیده ملی تبدیل و ما از اینکه جوانان این استان باوجود تمام محرومیت ها پدیده این مسابقات شدند  بسیار خوشحال هستیم.

وی با لذت‌بخش خواندن قهرمانی ووشوکاران جوان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری، اظهار داشت: در بخش ساندای ووشو مشهد شاهد افتخارآفرینی قابل تقدیر ووشوکاران این استان بودیم.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: برگزاری لیگ استانی، مشارکت مستمر در لیگ باشگاهی و برگزاری اردوهای متمرکز می‌تواند به موفقیت ورزش ووشو سرعت ببخشد.

علی نژاد با اشاره به اینکه الان دلم می سوزد که ووشوکاران جوان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات برزیل حضور ندارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد حضور و افتخارآفرینی ووشوکاران در مسابقات بین‌المللی در آینده نزدیک باشیم.

وی به موضوع دوپینگ در ورزش های رزمی هم اشاره و از تبدیل شدن دوپینگ به یک معضل نگران کننده خبرداد.

رئیس فدراسیون ووشو کشور گفت: ۳۰ نفر از ووشوکاران قبل از اعزام به مسابقات بین المللی تست دوپینگ دادند که تست تمامی آنان منفی اعلام شد.

علی نژاد افزود: ووشوکاران ایران قبل از اعزام به مسابقات بین المللی تست دوپینگ خواهند داد و تاکنون مورد مثبتی مشاهده نشده است.

رئیس هیات ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد هم از ساماندهی بیش از هزار و ۵۰۰ ووشوکار در ۲۴ باشگاه فعال این استان خبرداد.

حجت الله امیری گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه اسپانسرهای مالی وجود ندارد و در زمان اعزام تیم ها به مشکل برمی خوریم.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ویژه ووشوکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در سالجاری خبرداد و خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی و مساعدت مسوولان استانی برای ورزش ووشو هستیم.

رئیس هیئت ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاری های خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان با این هیات انجام و نیازمند همراهی بخش دولتی بیشتر از قبل هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز