خبرگزاری کار ایران

زلاتکو دالیچ بعد از صعود کرواسی:

مرحله حذفی عیار واقعی تیم ما را مشخص می‌‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۴۹

زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی از سومین برد متوالی تیمش در مرحله گروهی جام جهانی 2018 که صعود مردان او به‌عنوان تیم اول گروه چهارم را قطعی کرد، خوشحال است اما می‌گوید این تازه آغاز آزمون‌های سخت شاگردان او است.

به گزارش ایلنا، دالیچ که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی با دانمارک مصاف خواهد داشت، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «کاری که می‌بایست انجام دهیم را انجام دادیم. حالا باید این بازی‌های مرحله گروهی را در آرشیو بگذاریم و روی بازی‌مان مقابل دانمارک تمرکز کنیم. مرحله بعد زمان مشخص شدن واقعیت درباره ظرفیت تیم ماست و این چیزی است که انتظارش را می‌کشیدیم. ایسلند نشان داد که توانایی‌های بزرگی دارد. این تیم جنگید و بازی منظمی انجام داد. آنها می‌دانستند که برای گرفتن چه چیزی به میدان آمده‌اند و من باید به آنها به خاطر عملکردشان تبریک بگویم.»

 دالیچ ادامه داد: «به مربی آنها گفتم که تیم فوق‌العاده‌ای ساخته است، تیمی که به بهترین شیوه‌ای که متناسب مهره‌‌هایش است بازی می‌کند. بازی مقابل آنها واقعاً کار سختی است چون این تیم از توپ‌های بلند استفاده می‌کند.»

دالیچ ادامه داد: «من فکر نمی‌کنم داستان حضور ما در این جام در مرحله یک هشتم نهایی تمام شود اما فعلاً بگذارید فقط روی بازی برابر دانمارک تمرکز کنیم. ما به توانایی‌های‌مان ایمان داریم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز