خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان چگنی:

مبارزه و پیشگیری با اعتیاد در خانواده‌ها فرهنگ سازی شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۵۰

فرماندار شهرستان چگنی در همایش سالروز جهانی خواستار فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در خانواده ها شد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، قدرت‌الله ترابی‌نژاد در همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چگنی اظهار داشت: باید از سازمان های مردم نهاد، مراکز NA و مراکز درمانی که با این پدیده شوم مبارزه می‌کنند حمایت کنیم، قطعا بیشتر و بهتر می‌توانند در امر پیشگیری و درمان موثر باشند و افرادی را که آلوده به این مواد هستند را نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه حتما حرف یک بهبود یافته تاثیر و اثرش برای یک معتاد به مواد مخدر از یک متخصص خیلی بیشتر و بهتر است، بیان داشت: امیدواریم با تقویت گروه های na، سازمان های مردم نهاد برای همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر در درون خانواده ها و جامعه تلاش کنیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تصریح کرد: از همه انتظار می‌رود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند ۹۰ درصد مردم دغدغه ذهنی آنها بحث مواد مخدر است، همه تلاش خود را در این راستا بکار گیرند.

فرماندار چگنی بر توجه به بحث ورزش جهت دوری از مصرف موادمخدر تاکید کرد و افزود: باید در خانواده‌ها که اساس اجتماع هستند، مبارزه و پیشگیری با اعتیاد را فرهنگ سازی کرد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز