خبرگزاری کار ایران

شیرهای ترانگا، تنها امید قاره سیاه برای جلوگیری از فاجعه

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۵۷

آفریقایی ها عملکرد خوبی را در جام جهانی نداشته اند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال نیجریه شب گذشته با نتیجه 2-1 به آرژانتین باخت تا از صعود به مرحله بعد بازبماند. این تیم در حالی بازی را واگذار کرد که به چهارمین تیم آفریقایی تبدیل شد که نتوانست راهی مرحله بعد شود.

نمایندگان قاره سیاه در این دوره از مسابقات نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند و حالا تنها امیدشان به سنگال و تیم جوان آلیو سیسه است. تیم مصر در گروه اول بدون کسب امتیاز حذف شد؛ در گروه دوم مراکش هم در عین شایستگی با یک امتیاز تیم آخر گروه شد؛ تونس هم پیش از این در گروه هفت عدم صعودش به یک هشتم نهایی قطعی شده بود و حالا نوبت به نیجریه رسید که علی رغم بازی قابل قبول در برابر آرژانتین با سه امتیاز سوم شد و نتوانست کوالیفای شود.آفریقایی ها تا به اینجا 9 باخت، دو مساوی و دو برد داشته اند و فقط یک بازی دیگر برای آنها باقی مانده است.

حالا سنگال باید در گروه هشتم و فردا شب به دیدار کلمبیا برود. آنها هم اکنون با 4 امتیاز یکی از دو تیم صعود کننده هستند و از همین الان از لحاظ امتیاز موفق ترین تیم آفریقایی بوده اند اما باید دید آیا در عمل هم می توانند با رسیدن به مرحله بعد به این امر جامه عمل بپوشاند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز