خبرگزاری کار ایران

همزمان با ورود ترامپ به بریتانیا؛

کارکنان متروی لندن اعتصاب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۱۹

کارکنان خط پیکادلی در مترو لندن در اعتراض به شرایط بد کاری و فشاری که بر آنان وارد می‌شود، دست به اعتصاب خواهند زد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اتحادیه ملی کارکنان راه‌آهن، ملوانان و کارگران حمل‌نقل بریتانیا (آر‌ام‌تی) روز گذشته -سه‌شنبه- اعلام کرد که در اعتراض به شرایط بد کاری، کارکنان متروی لندن در خیابان پیکادلی در تاریخ ۱۳ جولای دست به اعتصاب خواهند زد. این درست همان روزی است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده، به بریتانیا سفر خواهد کرد.

در بیانیه این اتحادیه آمده است: «اتحادیه کارکنان مترو امروز تایید کرد رانندگان عضو اتحادیه در ایستگاه خیابان پیکادلی، در پی شرایط بد کاری و فشاری که بر آنها وارد می‌شود، دست به اعتصاب خواهند زد. اعضای آر‌ام‌تی روز چهارشنبه ۱۱ جولای، به مدت ۲۱ ساعت و شنبه ۱۴ جولای به مدت یک ساعت اعتصاب خواهند کرد.»

در این بیانیه آمده است که ستیز میان آر‌ام‌تی و مدیریت متروی لندن شامل اختلاف بر سر سن بازنشستگی کارکنان خط پیکادلی و نقض توافق‌های دوجانبه میان این شرکت و کارکنانش نیز می‌شود.

بنا بر بیانیه ام‌آر‌تی، حدود ۵۰۰ هزار نفر روزانه از خط مترو پیکادلی استفاده می‌کنند که لندن را به فرودگاه «هیثرو» متصل می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز