خبرگزاری کار ایران

نتیجه مهم این است که ما در مسابقات حضور داریم!

سانتوس: به کی روش بابت کاری که انجام داده است، تبریک می گویم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۳۸

سرمربی پرتغالی ها بیش از نتیجه و کیفیت بازی، از ماندن در تورنمنت شادمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روسیه، سرمربی تیم پرتغال پس از تساوی برابر ایران گفت: نتیجه مهم، این است که ما در رقابت ها حضور خواهیم داشت و این بهترین اتفاق است. ما حریف قدرتمندی داشتیم و باید به خاطر کارلوس کی روش به خاطر کاری که برای تیم ایران انجام داد تشکر کنم. آنها بار دیگر نشان دادند که تیم سازمان یافته ای هستند و دائما به دنبال گرفتن بهترین نتیجه هستند و به همین دلیل به کی روش تبریک می گویم.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی مسلط بودیم اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، کی روش بازی تیمش را تغییر داد و با یارگیری، دچار مشکل شدیم اما باز هم توانستیم بازی را متوازن کنیم و به نتیجه برسیم و کورشما هم گل خوبی زد.

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: ما در نیمه دوم هم بازی را در اختیار داشتیم تا اینکه پنالتی اتفاق افتاد که البته خیلی تقصیر ما نبود. نتیجه یک بر صفر موجب شده بود که بازی عجیب شود. درگیری و خشونت زیاد بود و ما کنترل بازی را از دست دادیم! ایران خیلی تلاش کرد اما فرصت های زیادی به دست نیاورد و روی پنالتی به گل رسید. در هر حال ما خوب بازی کردیم و حالا باید آماده بازی با اروگوئه شویم.

سانتوس درباره نگرانی بابت VAR در مورد خطای رونالدو گفت: نه! من اصلا نگران نبودم. به نظر می رسید که اتفاق متعارفی بود! داور سه بار به سراغ VAR رفت و دو پنالتی و یک کارت زرد با آن تصمیم گرفته شد. من باید بار دیگر بازی را ببینم اما فکر می کنم تصمیمات درستی گرفته شد.

وی درباره تقابل با اروگوئه گفت: در این رقابت ها هیچ دیداری آسان نیست. امشب مراکش مقابل اسپانیا به تساوی رسید و این نشان می دهد که هیچ حریفی آسان نیست. ما باید بهترین بازی مان را انجام بدهیم تا بتوانیم در دیدار مقابل اروگوئه به پیروزی برسیم.

سرمربی پرتغالی ها درباره گلزنی کورشما افزود: من همیشه تصمیماتی اتخاذ می کنم که برای تیم مناسب باشد.

سانتوس درباره تفاوت تقابل برابر اروگوئه و روسیه افزود: برای ما مسئله مهم، رسیدن به مرحله بعد است. ما این بلندپروازی را داریم که به مسیرمان ادامه دهیم. می دانستیم که بالاخره باید با یکی از این دو تیم روبرو شویم. البته تیم میزبان از حمایت هواداران برخوردار است و اروگوئه هم تیم باکیفیتی است؛ اما ما هم پرتغال هستیم و خوب بازی می کنیم و باید همین روند را ادامه بدهیم.

وی درباره عصبانیت رونالدو در پایان بازی افزود: طبیعی است که وقتی بهترین بازیکنان دنیا با چنین شرایطی روبرو می شوند، نمی توانند عملکرد مورد نظرشان را ارائه بدهند. آنها وقتی به هدف شان نمی رسند، بیشتر از بقیه ناراحت می شوند.

او نهایتا راجع به تفاوت شرایط با یورو نیز گفت: طبیعی است که بین آن تیم و این تیم تفاوت وجود دارد اما ما تلاش کردیم تا بین بازیکنان سازماندهی لازم را ایجاد کنیم و حالا باید تلاش کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز