خبرگزاری کار ایران

محسن قهرمانی: داور باید زودتر یک پنالتی برای ما می‌گرفت/ سوت پایان بازی زود زده شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۵۳۲

کارشناس داوری کشورمان در خصوص قضاوت داور بازی ایران- پرتغال صحبت کرد.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قضاوت داور بازی ایران مقابل پرتغال اظهار داشت: در نیمه نخست بازی اتفاق خاصی نیافتاد که قابل بحث باشد و صحنه‌های بحث برانگیز بازی همه در نیمه دوم اتفاق افتاد که یک به یک آنها را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: صحنه اول مربوط به پنالتی روی رونالدو بود. در این موقعیت عزت‌اللهی متاسفانه با بی‌احتیاطی روی پای رونالدو رفت و داور هم پس از بررسی ویدیو چک به درستی پنالتی علیه تیم ما اعلام کرد و تصمیمش در این صحنه درست بود که خوشبختانه بیرانوند به زیبایی آن را مهار کرد.

کارشناس داوری ایران در مورد صحنه کارت زرد رونالدو گفت: خیلی‌ها عقیده دارند داور روی این صحنه باید رونالدو را اخراج می‌کرد ولی چیزی که دیده شد درگیری شدیدی نبود و یک چالش فیزیکی بین دو بازیکن ایجاد شد که در اینجا هم فکر می‌کنم تصمیم داور در دادن یک اخطار به رونالدو درست بود و همین میزان جریمه برای او کافی بود. معمولاً روی اینطور برخوردها کارت قرمز داده نمی‌شود.

قهرمانی در مورد موقعیتی که کی‌روش عقیده داشت باید به سود ایران پنالتی گرفته شود عنوان کرد: در اینجا هم نظر کی‌روش به نظرم درست بود ولی داور از بازبینی صحنه امتناع کرد و فکر می‌کنم یک پنالتی باید به سود تیم ما می‌گرفت که این شاید تنها اشتباه فاحش او در این بازی بود.

وی در پایان با اشاره به پنالتی ایران هم گفت: در اینجا هم سردار آزمون روی هوا بلند شده بود و قصد داشت با ضربه سر یا دروازه را تهدید کند یا پاس بدهد ولی با برخورد توپ با دست مدافع حریف توپ قطع شد و داور به درستی پنالتی به سود ما اعلام کرد.

قهرمانی در پایان با اشاره به عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: در مجموع قضاوت خوبی انجام داد و تنها اشتباه فاحشش همان پنالتی‌ای بود که به سود ایران گرفته نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز