خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - گروه H

ژاپن 2 - سنگال 2 / سامورایی ها شکست ناپذیر ماندند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۰۰۰

سنگال در شرایطی که دوبار از ژاپن پیش افتاد اما در نهایت مقابل حریف آسیایی خود تن به تساوی 2 بر 2 داد.

به گزارش ایلنا، سومین بازی از گروه H جام جهانی 2018 بین تیم‌های ژاپن و سنگال برگزار شد و گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  2

                         ژاپن                      

     2     

                           سنگال                        

 ورزشگاه: اکاترینبرگ

 

     اطلاعات بازی

     ▼ ▲ ⚽️ █

 داور: روچی جیانلوکا

 ساعت شروع بازی: 19:30

 ترکیب تیم ملی ژاپن

 ترکیب تیم ملی سنگال

1

 ایجی کاواشیما 16  خدیم ان دیائه

22

 مایا یوشیدا

3

 کالیدو کولیبالی

 3

 جن شوجی

6

 سلیف سانه
19  هیروکی ساکای

12

 یوسف سابالی (  90)
5  یوتو ناگاتومو

22

 موسی واگو (⚽️ 71)
17  ماکوتو هاسبه

13

 آلفرد اندیایه (▼ 65)

7

 گاکو شیبازاکی 17  بادو اندیایه (▼ 81)

 8

 جنگی هاراگوچی  (▼ 75)

5

 ادریسا گانا گوئیه

14

 تاکاشی اینوی (⚽️ 34)  ( █ 59) (▼ 87) 

18

 اسماعیل سار
10

 شینجی کاگاوا  (▼ 72)

 10

 سادیو مانه (⚽️ 12)

15

 یویا اوساکو  19   ام بایه نیانگ  (  59) (▼ 86)

 سرمربی: آکیرا نیشینو

 سرمربی: آلیو سیسه

    

 کیسوکه هوندا (▲72) (⚽️ 78)

    

 چیکو کویاته (▲65)

    

 شینجی اوکازاکی (▲75)      اندوی (▲81) (  1+90)

              

 اوسامی (▲87)

    

 مامه دیوف (▲86)

 

دقایق حساس، حواشی و گزارش بازی در ادامه می‌آید:

ژاپن 2  - سنگال 2 /  کیسوکه هوندا (78): خروج اشتباه ان دیائه روی توپ ارسالی باعث شد در گوشه محوطه جریمه به اوساکو رسید و این بازیکن هم با پاس در عرض کیسوکه هوندا را در موقعیتی قرار داد که تنها دروازه خالی را پیش رو داشته باشد و او هم به راحتی دروازه سنگال را باز کرد تا خیلی زود سامورایی ها به گل تساوی دست یابند.

دقیقه 74: فرصت سوزی ها اوساکو ادامه دارد و اینبار موقعیتی که روی ارسال کرنر نصیب این باریکن شد را به مدافعان سنگال کوبید.

ژاپن یک  - سنگال 2 /  موسی واگو (71):برخلاف جریان بازی این سنگال بود که گل برتری را زد. حرکت خوب بازیکنان این تیم با پاس مانه برای سابالی همراه شد و این بازیکن پس از اینکه با دریبل زیدانی توپ مدافع ژاپن را جا گذاشت با پای چپ پاسی را برای نیانگ ارسال کرد، اثر گذاری این بازیکن باعث شد توپ در تیر دو نصیب موسی واگو شود و اوهم بدون معطلی توپ را به طاق دروازه ژاپن زد.

 ژاپن 2  - سنگال 2  / سامورایی ها شکست ناپذیر ماندند

دقیقه 63:ژاپن که در این دقایق توپ و میدان را در اختیار دارد، موقعت این را داشت تا دروازه سنگال را باز کند اما شوت پای چپ اینوی  به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 60: چه فرصتی را از دست اوساکا. پاس فوق العاده ای که هاراگوچی  به دهانه دروازه سنگال فرستاد، به شکلی عجیب توسط یویا اوساکو  از دست رفت تا بهترین بخت ژاپنی ها برای رسیدن به گل برتری از دست برود.

دقیقه 54: پاسکاری خوب بازیکنان سنگال در نهایت به مانه ختم شد اما ارسال این بازیکن به روی دروازه را مدافعان ژاپن دفع کردند، در ادامه توپ برگشتی نصیب اندیایه شد که شوت پای چپ و زمینی او اگرچه در چارچوب بود اما کاواشیما به زحمت نیانداخت.

دقیقه 48: فرصت عالی گلزنی برای ژاپن با پاسی که هاراگوچی با ضربه سر برای اوساکو فرستاد اما مهاجم سامورایی ها قدر موقعیت را ندانست و توپ توسط ان دیائه جمع شد.

دقیقه 40:شوت بی دقت هاراگوچی از گوشه محوطه هجده قدم راهی به دروازه سنگال پیدا نکرد.

دقیقه 39: نیانگ فرصت این را داشت تا در موقعیت تک به تک دروازه ژاپن را باز کند اما واکنش خوب کاواشیما مهاجم سنگال را ناکام گذاشت.

ژاپن یک  - سنگال یک /  تاکاشی اینوی (34):  پاس قطری پشت مدافعان سنگال  به ناگاتامو رسید و این بازیکن با کنترل فوق العاده خود دو مدافع سنگال را جا گذاشت و با پاس در عرض اینوی را صاحب توپ کرد که او هم  با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

 ژاپن 2  - سنگال 2  / سامورایی ها شکست ناپذیر ماندند

دقیقه 22: باز هم سنگال از سمت راست و توسط واگو دروازه ژاپن را تهدید کرد اینبار سانتر دیدنی این بازیکن از سمت راست با ضربه سرضرب نیانگ  در دستان کاواشیما قرار گرفت.

دقیقه 14: شوت سنگین ماکوتو هاسبه از روی قوس محوطه جریمه چیزی می رفت تا به روی دروازه سنگال خطرساز شود اما توپ به بازیکنان خودی خورد و در ادامه ژاپنی ها از این موقعیت سودی نبردند.

ژاپن صفر  - سنگال یک / سادیو مانه (12): ارسال واگو به تیر دوم با اشتباه مدافع ژاپن در گوشه محوطه جریمه به  سابالی و این بازیکن بعد از اینکه با یک حرکت در عرض توپ را روی پای راست خود آورد به سمت دروازه ژاپن اقدام به شوتزنی کرد که اشتباه دروازه بان ژاپن کاواشیما در دفع توپ باعث شد توپ بعد از برخورد به پاهای مانه وارد دروازه سامورایی ها شد.

 ژاپن 2  - سنگال 2  / سامورایی ها شکست ناپذیر ماندند

دقیقه 05:دفع ناقص بازیکنان ژاپن روی کرنر ارسالی باعث شد توپ در بیرون محوطه جریمه نصیب یوسف سابالی شد اما شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 01: همین ابتدای کار چیزی نمانده بود سنگال به گل دست پیدا کند اما توپ را مدافعان ژاپن از جلوی پاهای مانه دور کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز