خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای گیلان:

باید برای سازگاری با کم آبی برنامه‌ریزی کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۷۵

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به محدودیت منابع آبی گفت: بر اساس اهداف وزارت نیرو و لزوم آگاهی شهروندان از ظرفیت آب موجود باید در راستای سازگاری با کم آبی برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل آبفای گیلان در دیدار با رئیس پلیس راهور استان گیلان با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزش مدیریت مصرف آب مختص این ایام نبوده و در طول سال برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: مشارکت پلیس راهور در فرهنگ سازی این موضوع بر اهمیت آن از نگاه مردم خواهد افزود.

وی با اشاره به محدودیت منابع آبی گفت: براساس اهداف وزارت نیرو و لزوم آگاهی شهروندان از ظرفیت آب موجود باید در راستای سازگاری با کم آبی برنامه ریزی کنیم.

حسینی گفت: طرح حمایل (آب را مسئولانه مصرف کنیم) به پلیس راهور استان اهداء شد تا همزمان با هفته صرفه‌جویی در مصرف آب ، پلیس راهور نیز همگام با آبفای گیلان فرهنگ مدیریت مصرف را در بین آحاد مردم نهادینه سازد.

سرهنگ محمدی رئیس پلیس راهور استا گیلان هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری متقابل و مشارکت در امر ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تصریح کرد: مدیریت مصرف آب ضرورتی اجتناب ناپذیر است و همه ما در برابر اشاعه این فرهنگ مسئول هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز