خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار خبرداد؛

خلق ثروت ؛ مهم‌ترین رویکرد استانداری آذربایجان شرقی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۱۳۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، استانداردسازی رفتار اداری و توسعه زیرساخت‌های استان در جهت خلق ثروت و افزایش گردش مالی را از مهم‌ترین رویکردهای خود عنوان کرد و گفت: تلاش ما این خواهد بود که دچار روزمرگی و کارهای تکراری نشویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ جواد رحمتی در مراسم معارفه خود به‌عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، اظهار داشت: افتخار می‌کنم که در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب، در این خطه از ایران اسلامی توفیق خدمت یافته‌ام و امیدوارم بتوانم در دوره مسئولیت خود قدم‌های خیری برای مردم این استان بردارم.

وی با اشاره به اهمیت حوزه عمرانی، اظهار داشت: نمادهای ماندگار یک تمدن عمدتاً در حوزه عمرانی اتفاق می‌افتد و آثاری که در این حوزه خلق می‌شود متناسب با فلسفه‌ای است که پشت باورهای مدیران آن نهفته است؛ بنابراین باید به نحوی کار کنیم که آیندگان با دیدن آثار ما بگویند که افراد هوشمندی پشت این آثار بوده‌اند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: رویکرد و تلاش ما این است که دچار روزمرگی و کارهای تکراری نباشیم؛ رفتارهای اداری باید استانداردسازی شود و این‌گونه نباشد که به هر قیمتی حتی با کارهای غیرقانونی به دنبال کسب محبوبیت و راضی کردن مخاطبان باشیم.

وی، پیگیری را یکی از مهم‌ترین کارهای حوزه عمرانی دانست و گفت: اصلاح برخی از امور به‌ویژه نظارت بر شهرداری‌ها و انسداد روزنه‌های فساد در مدیریت شهری از دیگر رویکردهای حوزه معاونت عمرانی استانداری خواهد بود.

رحمتی همچنین بر توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه روستایی و گردشگری تأکید کرد و گفت: زیرساخت‌های استان باید برمبنای ارتقای سطح معیشت مردم، افزایش گردش مالی و خلق ثروت توسعه یابد که یکی از حوزه‌های بسیار مناسب برای این کار، حوزه خدمات گردشگری است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وضعیت عمومی کشور به‌لحاظ مالی مناسب نیست، افزود: افزون بر این بحث‌های روانی درخصوص تحریم‌هایی که قرار است در آینده اعمال شود نیز وجود دارد و ما باید برای عبور از این شرایط سخت آماده شویم.

وی افزود:‌ البته ملت ایران گردنه‌های به مراتب سخت‌تر از این را هم با موفقیت پشت سر گذاشته و امیدواریم با تدبیر و مدیریت صحیح بتوانیم قدم‌هایی در خور شأن نظام و انقلاب برداریم.

رحمتی همچنین از حسن اعتماد استاندار آذربایجان شرقی قدردانی کرد و گفت: از زحمات مهندس پورمهدی در حوزه عمرانی استان هم تشکر می‌کنم و همچنان از حضور و کمک‌های ایشان استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز