خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

کی‌روش: صعود از گروه من را میان مربیان موفق دنیا قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۰۶۲

سرمربی تیم ملی ایران ضمن امیدواری به صعود گفته است: شاید در چند سال اخیر ارتباط خوبی با فدراسیون فوتبال ایران نداشته باشم اما نتایج خوبی کسب کرده ام.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از ESPN، کارلوس کی‌روش درباره بازی اول تیمش گفت: ما قبل از بازی قصد داشتیم یک افت روحی به بازیکنان مراکش بدهیم و برای کاستن روحیه بازیکنان حریف مقابلشان محکم جنگیدیم و سد راه بازیکنان خلاق تیم ملی مراکش شدیم. شما شاهد بودید که با گذشت زمان بهتر و بهتر به هدفمان رسیدیم، در همین وضعیت بود که توانستیم موقعیت هم خلق کنیم و به نوعی عدم انسجام خط دفاعی ما در دقایق اولیه هم از بین رفت.بازیکنان مراکش فکر می‌کردند ایران را برده‌اند اما در دقایق آخر همه چیز عوض شد.ما در آن بازی برد شیرینی به دست آوردیم، حالا بازی با اسپانیا را پیش رو داریم، دیداری که کاملا با مراکش متفاوت است.از گلر تا مهاجم ما برای این بازی نگاهی متفاوت دارند و می‌توانند استراتژی متفاوتی را خلق کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه گفت: اگر کی‌روش بتواند با ایران از این گروه صعود کند دستاوردی شگفت‌انگیز برای کی‌روش رقم خورده و این نشان می‌دهد این مربی در جمع بهترین‌ مربیان دنیا است.او شاید در چند سال اخیر ارتباط خوبی با فدراسیون فوتبال ایران نداشته اما نتایج خوبی کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز