خبرگزاری کار ایران

مسی: بعد از جام جهانی برای خداحافظی تصمیم می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۴۲

مهاجم تیم ملی آرژانتین می‌گوید عملکرد هم تیمی‌هایش در روسیه بستگی دارد که او آخرین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را پشت سر بگذارد یا نه.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی از زمانی که مطرح شده انتظار قهرمانی در جام جهانی را از سوی هواداران آلبی سلسته دیده و همه او را با مارادونایی مقایسه می‌کنند که در سال 1986 برای آرژانتین قهرمانی در جهان را به ارمغان آورده بود.

مس در گفت و گوی اخیرش درباره جام جهانی و شانس قهرمانی آرژانتین سوال شد و او پاسخ داد: از من سوال شده که این آخرین حضورم در جام جهانی خواهد بود یا خیر اما من آن را نمی‌دانم. در حال حاضر در این باره فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنم که این به عملکرد ماه در ماه اخیر و روسه خواهد داشت.

آرژانتین در اولین بازی امروز برابر ایسلند قرار می‌گیرد. مسی ادامه داد: من به دنبال آن هستم و آن در حال انجام است. ما طی چند هفته گذشته خیلی خوب کار کرده‌ایم. ما بازیکنان خوبی داریم که در هر مسابقه می‌جنگیم. 

ستاره بارسلونا شکست مقابل آلمان در فینال 2014 را به عنوان یک تجربه می‌داند: ما آموخته‌ایم که باید بازی به بازی پیش برویم و اکنون باید این ذهنیت را دنبال کنیم. ما خیلی به آلمان نزدیک بودیم و از نظرم سزاوار برنده شدن آن مسابقه بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز