خبرگزاری کار ایران

افاضلی: عربستان از الان به فکر جام ملت‌ها باشد/ این نتیجه نشان از قدرت روسیه نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۹۸

کارشناس فوتبال عقیده دارد عربستان از الان باید با جام جهانی خداحافظی کند.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سنگین عربستان مقابل روسیه در دیدار افتتاحیه جام جهانی اظهار داشت: این بازی نشان داد عربستان چقدر برای حضور در یک میدان جهانی نا آماده است و هنوز آمادگی حضور در رقابت در چنین سطحی را ندارد. آنها بازی را خوب شروع کردند و تا پیش از گل اول بازی خوبی ارائه دادند ولی بعد از باز شدن دروازه‌شان نتوانستند به بازی برگردند و بازی را مدیریت کنند و برای همین گل‌ها یکی پس از دیگری زده شدند.

وی افزود: مشکل فوتبال عربستان نداشتن بازیکنانی با تجربه حضور در میادین بین‌المللی است. کشورهای عربی مانع از لژیونر شدن بازیکنانشان می‌شوند و اینکه بازیکن تجربه بازی در سطوح بالاتر را نداشته باشد در میادینی مثل جام جهانی خودش را نشان می‌دهد. مشکلی که ما به هیچ وجه درگیر آن نیستیم.

کارشناس فوتبال در ادامه با اشاره به معادلات گروه یک بعد از این نتیجه گفت: به نظرم عربستان دیگر هیچ شانسی ندارد و از الآن باید به فکر آماده‌سازی خودش برای جام ملت‌ها باشد. البته این را بگویم برخلاف جام جهانی، من عربستان را در جام ملت‌ها یک مدعی قهرمانی می‌دانم چرا که آنها در سطح قاره تیم خوبی هستند و اعتماد به نفس بازگشت به بازی بعد از دریافت گل را دارند.

افاضلی در ادامه یادآور شد: در مورد روسیه هم نباید فریب این نتیجه را بخوریم. شاید این برد پرگل برای صعود از این مرحله به کمک‌شان بیاید ولی شانس چندانی برای حضور در جمع 8 تیم را ندارند. روسیه تیمی است که میانگین سنی بالایی دارد و فشردگی مسابقات باعث فرسودگی آنها خواهد شد. ضمن اینکه نتیجه دیدار امروز مصر - اروگوئه تاثیر زیادی در معادلات این گروه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز