خبرگزاری کار ایران

سانتوس: رونالدو کاملا برای بازی با اسپانیا آماده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۴۱

سرمربی تیم ملی پرتغال از دیدار تیمش برابر اسپانیا به عنوان یک بازی بزرگ یاد کرد.

به گزارش ایلنا، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری پیش از دیدار با اسپانیا گفت: این یک بازی بزرگ است و به نوعی یک ال کلاسیکو در سطح ملی. ما دو کشور همسایه با فرهنگی نزدیک به هم هستیم. به توانایی های خودمان واقفیم و البته می دانیم که اسپانیا تیمی خارق العاده با بازیکنانی با کیفیت است.باید از برتری های مان استفاده کنیم و آماده شکست اسپانیا هستیم. بدون هیچگونه خودخواهی اما با ایمان کامل به توانایی های خودمان، در انتظار پیروزی بر اسپانیا هستیم.

وی در واکنش به برکناری لوپتگی از هدایت تیم ملی اسپانیا، گفت:اسپانیا اکنون یک مربی بزرگ دیگر به نام هیه رو را در اختیار دارد. نمی دانم با چه ترکیبی وارد زمین خواهند شد و مطمئنم که آنها برای پیروزی وارد زمین می شوند بدون اینکه اخراج لوپتگی تاثیری منفی گذاشته باشد.اسپانیا بیش از یک دهه است که با یک فلسفه و سبک مشخص بازی می کند و فکر نمی کنم که شاهد تغییر خاصی در این تیم، با وجود اخراج مربی باشیم.

سانتوس درباره ترکیب تیمش در بازی فردا، اظهار داشت: نمی توانم پاسخ این سوال را بدهم. الان برای رو کردن ترکیب و تاکتیک مان خیلی زود است. تیم کاملا آماده است و البته هنوز ترکیب اصلی را مشخص نکرده ام.

سرمربی پرتغال در رابطه با وضعیت رونالدو پیش از دیدار با اسپانیا گفت:او کاپیتان و یک بازیکن خارق العاده است. رونالدو بازیکنی تعیین کننده در داخل و خارج از زمین است. او حتی در تمرینات نیز یک عامل انگیزشی برای دیگر بازیکنان است. رونالدو کاملا آماده به بازی اسپانیا رسیده است. در هر صورت مهمتر از من و رونالدو، تیم پرتغال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز