خبرگزاری کار ایران

روبیالس: بازیکنان با خوشحالی از هیرو استقبال می‌کنند

هیرو: تمرکز ما باید برای جنگیدن در جام جهانی باشد / خیلی آرام هستم

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۳۰۵

سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا به همراه روبیالس در نشست خبری شرکت کرد و درباره بازی با پرتغال و چالش‌های پیش روی خود صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا یولن لئوپتگی را برکنار و فرناندو هیرو را جایگزین او کند. مربی جدید لاروجا تاکید کرده است که در چالش جدید خود قرار دارد. تمرکز او روی بازی روز جمعه مقابل پرتغال است و او علاقه مند است کار خود را خوب آغاز کند.

او در اولین کنفرانس مطبوعاتی به عنوان سرمربی اسپانیا گفت: این یک چالش خوب و هیجان انگیز است. شرایط قابل مشاهده است و از حالا به بعد این مسئولیت را قبول می‌کنم، نمی‌توانم راه دیگری داشته باشم. ما یک گروه از بازیکنانی داریم که دو سال با هم کار کرده‌اند تا به جام جهانی بروند و من اکنون مدیر ورزشی هستم، بنابراین من درک می‌کنم انگیزه بزرگ است.

هیرو ادامه داد: ما نمی‌توانیم دو سال کار سخت را در روزهای آینده تغییر بدهیم. بسیاری از کارکنان هنوز هم با ما هستند و ما فیلم‌هایی در مورد بازی‌های آینده را تماشا کردیم، بنابراین ما باید هوشمندانه و منطقی باشیم. از حالا تا بازی با پرتغال ما نمی‌توانیم تغییر زیادی ایجاد کنیم. من در تمامی جلسات تمرینی حضور داشتم و این روز به روز بوده است. در این دو روز نمی‌توانیم چیزی را تغییر بدهیم. 

سرمربی جدید اسپانیا بیان داشت: من به بازیکنان گفتم که می‌توانم همه آنها را در نظر بگیرم. من خیلی آرام هستم و هیچ دلیلی برای مبارزه برای آنچه که برای ما آمده، نیست. این تیم انگیزه خوبی دارد و ما فرصت مناسبی داریم؛ بنابراین تمرکز ما باید برای جنگیدن در جام جهانی باشد. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این دو روز بهانه شود. اولویت این است که روی مسائل ورزشی تمرکز کنیم. بازیکنان حرفه‌ای عالی، افراد خوب و بالغ هستند. این یک روز آسان برای هیچ کسی نبود، اما آنها کار خوبی برای ورزش کردن خوب دارند. 

او از زحمات لوپتگی برای تیم ملی اسپانیا قدردانی کرد: من برای یولن که در این دوساله زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده تشکر و قدردانی می‌کنم و در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. ما مدت طولانی یکدیگر را می‌شناسیم و بعد از تصمیمش به همراه او بودم، او به من گفت: خداحافظ.

روبیالس که به همراه هیرو در کنفرانس خبر حضور داشت، اظهار داشت: من از فرناندو هیرو برای پذیرفتن این چالش عظیم تشکر می‌کنم و تیم ملی را در دستان او قرار دادیم. ما همیشه گفتیم که می‌خواهیم تا حد امکان تغییر دهیم، بنابراین جایگزینی باید کسی باشد که بازیکنان را می‌شناسد. بازیکنان با خوشحالی از هیرو استقبال می‌کنند و می‌خواهند در همه امور به او کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز