خبرگزاری کار ایران

از گاز سوارز تا خودزنی در کامرون

چند پرده از جام جهانی 2014

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۲۳۸

دوره قبلی جام جهانی در برزیل با اتفاقات جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در آستانه جام جهانی، مرور اتفاقات جالب دوره‌های قبلی این تورنمنت خالی از لطف نخواهد بود.

  1. فاجعه اسپانیا برابر هلند: ژابی قهرمان جهان را با یک گل جلو انداخت. کاستا و سیلوا و موقعیت ها را یکی از پس از دیگری از دست می دادند و هیچ کس نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظار ماتادورهاست. همه چیز از هد شیرجه ای و رویایی فن پرسی شروع شد! پرواز از ابتدای محوطه جریمه تور کاسیاس را لرزاند تا نتیجه در پایان بازی پنج یک به نفع هلند باشد، برابر اسپانیایی که تنها یک نیمه خودش بود؛ قهرمان جهان! پس از این بازی و حذف مشابه ایتالیا در 2010، نحسی ماندن در گروه، برای مدافع عنوان قهرمانی یک خرافه قوی شد.
  2. خودزنی در کامرون: بعد از آن که الکس سانگ با ضربه آرنج مانژوکیچ را ناکار کرد، هیچ کس فکرش را نمی کرد که بدتر از این هم برای کامرونی ها اتفاق بیفتد. آسو اکوتو در جریان بازی با ضربه سر به هم تیمیش حمله کرد تا معلوم شود کت تن کیست!
  3. دروازه ای برای پیرمرد: فرید موندراگون، گلر کلمبیایی که در جریان بازی برابر ژاپن به میدان رفت و با 43 سال، مسن ترین بازیکن جام جهانی لقب گرفت. رکوردی که می تواند امسال توسط یک مصری شکسته شود. پرافتخارترین تیم مصر که سال ها رنگ جام جهانی را به خود ندیده بود، حالا می تواند یک رکورد ماندگار را با خود به همراه بیاورد. عصام الخضری، گلر 45 ساله این تیم، در صورت بازی مسن ترین بازیکن تمام ادوار جام جهانی خواهد شد.
  4. ماجرای گاز: درست بعد از آن درگیری در محوطه جریمه و گاز لوییز سوارز بر شانه کیه لینی، اورگوئه توانست روی کرنر به گل برسد. تک گل این بازی سهم بزرگی در حذف ایتالیا داشت اما سوارز به مدت نه ماه محروم شد!
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز